• Kalksten

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

MammaTillTindra skrev 2011-10-27 16:33:51 följande:
    Går in i vecka 22 imorgon med tvillingar, andra graviditeten.

coolt med tvillingar! du är inte så stor ändå, skönt kan jag tro...för större lär du ju bli. Vet ni kön på dem?
  • Kalksten
    Lyckobebisen skrev 2011-10-27 18:20:31 följande:
    Den här underbaringen förälskade jag mig i förra året, men givetvis fanns den inte kvar nu när C blev gravid, hittade den istället på tradera. Tycker den är sååå fin! Storlek 56 så grabben får lov att kunna ha den från början, kändes onödigt att försöka hitta mindre. Love it!

Åhhh vad fin!
  • Kalksten
    Wielkip skrev 2011-10-27 20:40:15 följande:
    bodysar i 56, skor/strumpor det minsta, byxor och klänningar i 62 :)
    Tycker alla byxor ser så himla små ut, fattar inte hur man ska få plats med en blöja i stlk 56 så vi köper 62 som minst.
    Och klänningar gör ju inte så mycket om de är lite för långa :)
    Så tänkte jag cokså när jag förra året skulle köpa present till min kompis nyfödda, köpte stl 56 o de kunde han inte ha förrän han va 2mån så de får plats mer o de där än man tror o bebisarna, även om de är "normalstora" är mindre än man kan föreställa sig börjar jag fatta :D
  • Kalksten

Min bebismage idag med finfina boulakulan  som pinglar så fint =)
    Tycker magen ser så mkt mindre ut med kläder på o denna sitter inte åt så mkt spec inte upptill.

• Kalksten
    Wielkip skrev 2011-10-28 12:05:32 följande:

v.22 idag!

Har kommit fram till att min bebis är lite blyg, hon vill inte riktigt ta plats,
    det är därför magen är så liten! Solig
    hihi ja så är de säkert ;) du ska se den kommer ploppa ut rejält sista 4 mån heheh
  • Kalksten

Åh vad söta o fina babykläder ni köpt! =)

Idag vart jag på lindex för jags kulle se om de hade sån där gravid-bh, som brösten kan växa i känns smart för d går ju inte att köpa ny bh varannan vecka :P

Det fanns ingen sån bh där men dessa coola o söta mjukisbyxor har jag spanat in förut o idag när sambon va med slog vi till =) stl 56, lite nedsatta va de också från 99:- till 69:- kunde inte låta bli sambon älskade dem också så vi var överens ;)

O här är vår lilla bebislåda =)

Och så här ser jag ut idag, idag går vi in i vecka 19 =)

• Kalksten
    Chetti skrev 2011-10-28 12:49:42 följande:

Här ligger vår vinkande gosse. Ja, vi ska få en pojke till Skrattande med 99,99 % säkerhet

Jag är i vecka 17+3 och BF blev 2/4 men jag tänker ändå hänga kvar här!

Vi ska på återbesök och ett nytt RUL om 2 veckor då BM inte fick en tydlig bild av hjärtats 4 kammar men hon sade att allt såg jättebra ut. Vi behövde inte gå och vara oroliga.

Bebben vinkade åt oss =)
    Åhhh va mys, sött att han vinkande till er! =)

Vad trevligt att du hänger kvar i tråden tycker jag. trevlig helg! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD