-
hihi ja visst är det helt j-a underbart rent ut sagt!!!loppan skrev 2011-09-01 16:44:16 följande:Vad skönt att jag inte är ensam, började känna mig lite knäpp nu när jag har börjat SMYGA för att sambon inte ska märka hur ofta jag är i garderoben och kikar, haha! Bara så..konstigt :) Vi ska ha barn tjejjer! F*n vad häftigt
-
härligt med alla fina fosterbilder!!! =)
-
Jisses vilken riktig gravidmage du har!! Fint! Fått barn inann?Mrs Marlin skrev 2011-09-02 20:58:53 följande:Min mage i V13. Nu börjar det hända saker
-
Underbart att se alla bebismagar o ultraljudsbilder!!! =)
På måndag har vi inskrivning då är vi i vecka 12. Hoppas den lille/a håller sig kvar för nu vill man bara få berätta för hela världen att vi ska ha barn!!!!!
o har vi tur har vi snart nytt boende också, det är lite sorg att lämna vår sjukt fräscha, fina charmiga lägenhet som ligger perfekt men 3e våningen o ingen stans att ställa barnvagn....nej det vill vi inte ha. Dessutom att bara kunna tvätta 1 gång/veckan kommer vara för jobbigt med en liten.
Så det är en som aknske vill byta lägenhet med oss, det är en 4a i markplan,ljus o fräsch, bra område, nära vänner o famma o faffa samt svägerska. Den har tvättmaskin o torktumlare. Ja den vore helt enkelt väldigt bra för oss! Med ett stort isolerat föråd precis utanför där vi kan ha vagnen! Enda nackdelen är eg att vi inte längre kan ha vår fina VW passat i garage :( men man kan ju inte få allt! Viktigast att det är bästa att bo med barn i. dagis ligger i området o ja det är mysigt där så vi håller tummarna att den andra vill byta med oss!
Har ni börjat gå upp i vikt mkt än?
Jag har bara ökat 0,6 kg vilket känns skönt. Märker bara på bröststorleken o magen! Har redan rejäla ridlår så de vill jag inte ha större :D -
FÖRLÅT TEXTEN KOM I FEL TRÅD!!!! bara första om fina magarna o UL-bilderna som skulle va med här!
-
Det gick verkligen upp för mig men enorm glädje att det faktiskt börjar synas att jag är gravid!! =) Men går i i v.12 i morgon så än har jag inte berättat på jobbet eller övriga. Brara närmsta vännerna o vår familj!
-
Åh va fin mage! =)faceprimer skrev 2011-09-08 19:03:27 följande:
Här kommer min "lilla" mage igen.. helt galet vad stor den är såhär på kvällen! Den känns t.o.m större än för bara några dagar sen.. Men det är så mysigt
Lite skillnad mot vecka 5 då jag var väldigt svullen men såg ut såhär:
. -
Häftigt!!! =)loppan skrev 2011-09-09 18:08:45 följande:Här är vårat älskade lilla pyre :) 12+2
-
VA?? :D Tycker verkligen att stolen o pallen passar pojk som flicka, varför ska inte pojkar kunna ha lite färg? =)Chokladälskaren skrev 2011-09-12 22:57:37 följande:Njae... för mycket lila/rosa färger på knapparna och på pläden
-
hahah jag är lärare o går igång på genusfrågor så det är bäst för mig att bara ignorera det som skrivs som "tjejigt" och "Killigt"Chokladälskaren skrev 2011-09-14 13:49:34 följande:ja det är väl så och då är det ju heller inte konstigt att att som du, jag och min sambo tycker att det passar bättre till en tjej.
Men nu ska vi inte prata mer om det