• Mary Jo

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Olivian- Nej jag ser inget konstigt Bara en söt bebis! 
    Tycker som sagt inte att du ska oroa dig men om du verkligen gör det kanske du kan fråga mer om det hos nån mer kunnig som ultraljudskliniken,alternativt betala själv för ett 3d utraljud, . Fin bild iaf!

• Mary Jo
    olivian skrev 2011-10-27 10:14:53 följande:
    Tack! Vad skönt! Nej, jag kommer kanske ta med kortet till min BM nästa gång, men jag kommer inte göra något annat. Man kan ju ändå inte göra något så länge den är i magen om det nu skulle vara något knasigt. Men det är ju skönt att någon med mer erfarenhet som du kan lugna mig! Puh! Tack!

• Mary Jo
    Mmmbop skrev 2011-10-27 16:46:04 följande:
    Sofia: Misstänkte de gomspalt? Väldigt söt liten en iaf!! Grattis =)
    Nej men vi var ju lite extra oroliga eftersom att dottern föddes med läpp och käkspalt. Tack!
    Stinis83 skrev 2011-10-27 16:57:13 följande:
    Nellie, du är också så himla fin! Snacka om att du bara fått mage :)

Sofia, vad häftigt med 3D ul! Skönt att bebisen inte hade spalt :)
    Ja,jätteskönt! Gommen kan man ju aldrig veta men det är så pass ovanligt så jag är säker på att min bebis är hel!

• Mary Jo
    Lyckobebisen skrev 2011-10-27 18:20:31 följande:
    Den här underbaringen förälskade jag mig i förra året, men givetvis fanns den inte kvar nu när C blev gravid, hittade den istället på tradera. Tycker den är sååå fin! Storlek 56 så grabben får lov att kunna ha den från början, kändes onödigt att försöka hitta mindre. Love it!

Åh ja den hade jag till dottern halva förra vintern i st 74. Sålde den dock på loppis i våras, vi skulle inte ha några fler bebisar  
    Nu ångrar jag mig! Dom kommer ju vara lika i storlek mina så overallerna går ju perfekt att låta dom ärva.

Så himla fin! Han kommer bli så söt i den! 
  • Mary Jo
    violatricolor skrev 2011-10-27 19:13:36 följande:
    Vad är det för märke på overallen?
    Lindex!Glad
  • Mary Jo
    Marie1983 skrev 2011-10-27 19:33:03 följande:
    Åh, jag blir allt mer sugen på ett 3D! Så himla mysigt att få se ansiktet på sitt lilla mirakel! 
    Skönt att det inte var spalt denna gång. Fråga: Min BM kollade på det vanliga RULet om läppen var hel eller ej, kunde de se på din lilla tös som hade spalt att det var så redan på RUL? 
    Förresten så har jag kikat lite i ditt fotoalbum, hoppas det är OK - jag blir så nyfiken när jag läser i trådarna, gud vilken liten raring ni har! Det är något särskilt med bebisar som genomgår medicinska behandlingar och mig - mammahjärtat blir liksom extra varmt. Man vill bara krama om din lilla tösabit! Men då menar jag inte att hon inte vore en liten goding även om hon sluppit genomgå spaltkirurgin förstås! Alla bebisar är ju underbara förstås, så nu ska ingen känna sig glömd Flört 
    Ja,det är nog roligare att göra ett 3d lite senare egentligen när det syns bättre men spännande nu också!

På Vilja så missades det under RUL. Även fast vi gjorde 3d,men det var så himla otydligt. Då vägde jag drygt 40 kilo mer och ju mer man väger destå svårare är det ju att få bra bilder.. Så,det var ju lite trist att det missades men det löste sig ju bra iaf!

Ja gud,mitt fotoalbum är ju till för att kollas i  Vad gulligt att du säger så! Föräldrar till barn som inte har spalt brukar inte förstå vad man menar men det leéndet du kan få av en bebis med spalt,det är helt oslagbart. Så himla brett och vackert!  
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD