Marie1983 skrev 2011-10-27 19:33:03 följande:
Åh, jag blir allt mer sugen på ett 3D! Så himla mysigt att få se ansiktet på sitt lilla mirakel!
Skönt att det inte var spalt denna gång. Fråga: Min BM kollade på det vanliga RULet om läppen var hel eller ej, kunde de se på din lilla tös som hade spalt att det var så redan på RUL?
Förresten så har jag kikat lite i ditt fotoalbum, hoppas det är OK - jag blir så nyfiken när jag läser i trådarna, gud vilken liten raring ni har! Det är något särskilt med bebisar som genomgår medicinska behandlingar och mig - mammahjärtat blir liksom extra varmt. Man vill bara krama om din lilla tösabit! Men då menar jag inte att hon inte vore en liten goding även om hon sluppit genomgå spaltkirurgin förstås! Alla bebisar är ju underbara förstås, så nu ska ingen känna sig glömd
Ja,det är nog roligare att göra ett 3d lite senare egentligen när det syns bättre men spännande nu också!
På Vilja så missades det under RUL. Även fast vi gjorde 3d,men det var så himla otydligt. Då vägde jag drygt 40 kilo mer och ju mer man väger destå svårare är det ju att få bra bilder.. Så,det var ju lite trist att det missades men det löste sig ju bra iaf!
Ja gud,mitt fotoalbum är ju till för att kollas i
Vad gulligt att du säger så! Föräldrar till barn som inte har spalt brukar inte förstå vad man menar men det leéndet du kan få av en bebis med spalt,det är helt oslagbart. Så himla brett och vackert!