k girl skrev 2011-12-18 21:49:39 följande:
Tack till både dig och Stinis!
Hehe, varför så nyfiken på mig?
Jag tog bort alla bilder på mig av två anledningar, det första var att någon lade märke till en massa saker jag hade skrivit på forumet och frågor jag engagerade mig i, och det andra var att en bekant (som nu är en god vän) talade om att hon visste vem jag var på FL.
Det blev lite mycket helt enkelt och jag blev lite försiktigare med min identitet. Men här kan man se min gravatar, inte världens bästa bild kanske men den är i alla fall något:
en.gravatar.com/olovochmariaNej men det är nog för att jag ofta ser dig runt om i trådar och sitter och hejar på det du skriver
Åh! Du såg nästan ut lite som jag tänkt mig. Tack,jag och mitt behov av att veta hur folk ser ut ;)
Kalksten skrev 2011-12-18 22:00:22 följande:
ok...kan väl faktiskt ta o lägga ett fejs på mig cokså...har inte heller viljat visa det, viljat va anonym...men till er som man "känt" så länge nu kan jag faktiskt visa mig o nu vet ju alla man e gravid cokså här hemma så de e lugnt! =) Det är ju så kul att få ett ansikte på alla man pratar med! Vi har ju sett mer av varandras kroppar än man brukar med folk hahah lite sjukt eg :D
Kortet är taget förra sommaren o det andra på mig som bebis =)
Kul att få ett ansikte på dig med!
-----
Vad kul att ni lägger ut bilder på er själva. Men jag förstår absolut om nån inte vill,inget mer med det!