Scorpio skrev 2011-10-25 22:24:39 följande:
Ok! :) den randiga sparkdräkten menade jag :)
Jag har sett fina sovpåsar på olika ställen, men vet ju inte om dom är värda att köpa, men det låter ju som att det kan vara en bra ide att ha ngn sån då! :) tack för tipset!
Omlottbodys har jag bara 1 i cl 50, än så länge. Vi tänkte köpa mer kläder sen när vi vet hur stor ungen blir! :P har dock ca 4 vanliga bodys också i cl 50. Det är så kul att shoppa bebiskläder så jag måste försöka hejda mig ett tag nu ;)
Ja,den är från h&m! Billig också. Och med fötter
Ja,det är jättekul att shoppa bebiskläder. Nu blir det inget mer i större storlekar. Med dottern fick jag då en hel garerob upp till 68 när hon föddes
aniuchka skrev 2011-10-26 06:16:51 följande:
Hej!!
Jag bor i Australien, skriver inte har sa mkt men ar ofta inne och kollar. Hade ett ultraljud haromdagen och det var inte en trevlig upplevelse (otrevlig gubbe, hardhant och jag fick inte stalla nagra fragor)
Iallafall, skulle ni kunna titta pa denna bild och se vad ni tror att det ar???? Kommer till att gora en ny undersokning men pa grund av avstand sa maste jag vanta tre veckor eftersom jag maste ta ledigt fran jobb osv.
Vill saaa garna veta och hade langtat till detta ultraljudet sa lange....
Bilden ar tagen underifran och det ar femurbenet som han mater...
Trist att det blev så tråkig upplevelse! hoppas det går bättre nästa gång. Jag tycker ultraljudsbilder är såå svårt men det där var ju som precis rätt vinkel,jag tycker jag ser 2 sträck och en liten snopp som sticker fram där? haha. tyckte det var tydligt men det kanske är vad som helst!
candydarling skrev 2011-10-26 10:53:24 följande:
Igår var jag och sambon och hämtade upp barnvagnen! Inte en enda krona kostade det oss eftersom vi fick den av min rara moster som hade den till sin enda son för några år sedan. Hur fint skick som helst och inköpt för sjuka 15000 med tillbehören som paraply, skötväska, och åkpåse.
Mina favoritfärger dessutom! ;)
Nöjd? JAPP!
Bilbarnstol+åkskydd får vi i julklapp av svärmor och spjälsäng av mamma och pappa så nu är alla stora grejjer redan betalda! Så sjukt skönt att kunna lägga pengarna på roligare saker/lägga undan!
Gratis är gott! Och väääldigt fin var den!
Härligt att komma billigt undan!!