Inlägg från: viplanerar09 |Visa alla inlägg
  • viplanerar09

Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD

Här kommer(förhoppningsvis) sista klädshoppingen till sonen! Det är så svårt att hålla fingrarna borta! Solig
    Men jag måste göra det nu för nu har vi alldeles för mycket!!

Detta blir nog lilla prinsens första kläder. Funderar på att köpa en röd body att ha under annars har jag andra bodysar från newbie. Men lite rött i skulle, enligt mig vara riktigt snyggt! Fast första kläderna kan hinnas ändras på dessa 2,5månad :)
  • viplanerar09

Ååå tack! Med första sonen blev det mycket neutralt men denna gång blir det mycket marin/rött/grönt :) första visste vi inte vad vi väntade men nu vet vi :)

• viplanerar09
    Kalksten skrev 2011-12-18 15:06:37 följande:
    Vi vet att vi väntar en kille =)
    Jag gillar verkligen färskalan du/ni köpt. Vio har inte köpt så jätte mkt ännu, men det vi köpt går i grått, svart, vitt, rött, marinblått. Tycker det är så fint med rött på pojkar (liksom på flickor) men det är kul att kunna ah en glad varm färg utan att folk ska ifrågasätta om det är en pojke eller flicka!
    Vad roligt, jag som trodde de flesta väntade en liten tös :)

Vi har också köpt i de färger ni köpt. Storebror har mycket rött. Han passar himla bra i rött och vi köper mycket kläder från p.o.p till honom så de har väldigt mycket rött i deras kläder.
    Daysis skrev 2011-12-18 18:52:20 följande:
    viplanerar09 - Vilka gulliga kläder! Jag tycker oxå att rött är jättefint på pojkar. Min son har haft mycket rött och oftast röd eller orange jacka eftersom det är så praktiskt när man är ute i skogen, mycket lättare att se än grönt, blått eller grått
    Tack, vad roligt att fler tycker man köper fint :) Vi har mycket rött till storebror och han passar så himla bra i det. Även lite rosa och alla möjliga färger. Som jag skrev ovan köper vi mycket från p.o.p och meandi. Så det blir inte så mycket blått, svart osv.
    Ellieott skrev 2011-12-18 18:52:21 följande:
    åh, vilka fina kläder! Newbie-byxorna är så fina. Jag har köpt både beiga och gråa. Såg inte de mörkblå någon av gångerna, men ska helt klart slå till om de finns kvar! Så himla fint
    Tack tack :) Här har jag inte sett några i beiga. Har ändå varit inne på 4olika kapphal. Så vi har de gråa, vita och mörkblå. Cardiganen och mössan är också från newbie Solig Newbie har så underbart fina kläder. Tjejsidan skulle jag kunna köpa allt bara för att kunna sitta och titta på dem :)
  • viplanerar09
    Mary Jo skrev 2011-12-18 20:13:07 följande:
    Brukar försöka tvinga folk att stoppa profilbilder Får väl försöka tvinga er också!;)
    Haha jag är också nyfiken men tyvärr brukar jag inte fastna på bild ;) sällan jag är med på kort men ska föröska leta fram ett kort på mig. Men de är säkert 1år gammla!! Nöjer du dig med det? Solig
  • viplanerar09

Haha här kommer en bild på mig för snart 2år sedan på Ossians dop dag den 14 februari 2010! Hittar tyvärr ingen bättre bild, annars har jag bara skoterkläder på mig Solig
  • viplanerar09
    Stinis83 skrev 2011-12-18 20:28:58 följande:
    Jag är också jättenyfiken på alla men blir oftast skitdålig på bild själv, jag ser inte alls ut som jag gör normalt :)
    Haha då är vi två. Jag blir alltid så himla konstig på bild. Visst man kanske säger så bara för att man själv inte tycker man ser bra ut osv. Men det är inte bara jag som tycker att det inte ser ut som jag :)
  • viplanerar09
    Chokladälskaren skrev 2011-12-18 20:36:54 följande:
    Vad fin du är på det kortet. Kul att du la upp en bild på dig självGlad. Själv blir jag alltid urusel på kort så jag försöker alltid gömma mig när kameran är frammeFlört
    tack, jag gömmer mig också Solig
  • viplanerar09
    Chokladälskaren skrev 2011-12-18 20:36:54 följande:
    Vad fin du är på det kortet. Kul att du la upp en bild på dig självGlad. Själv blir jag alltid urusel på kort så jag försöker alltid gömma mig när kameran är frammeFlört
    eller så är det alltid jag som håller i kameran ;)
  • viplanerar09

Jag har också som många skriver velat vara anonym men nu när man är längre gången osv går det bättre. För jag bor trots allt i ett liten stad/samhälle där alla känner alla!!

• viplanerar09

Roligt med många fina ansikten och magar! :) Nu börjar vi alla bli riktigt stora och det närmar sig med stormsteg. Tänk att det var vår/sommar vi fick de där fina plusset och nu är det vinter(än om det inte är snö eller minus överallt i vårt avlånga land)

Scorpio skrev 2011-12-19 10:03:16 följande:
    Jag fick en liten idé! :) kan vi inte länka allas bloggar i ts? :)
    Du tog "orden ur min mun". Hade tänkt skriva och fråga om vi kunde göra det. Tycker det är en bra idé! 
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-) - BILDTRÅD