Kalksten skrev 2011-12-18 15:06:37 följande:
Vi vet att vi väntar en kille =)
Jag gillar verkligen färskalan du/ni köpt. Vio har inte köpt så jätte mkt ännu, men det vi köpt går i grått, svart, vitt, rött, marinblått. Tycker det är så fint med rött på pojkar (liksom på flickor) men det är kul att kunna ah en glad varm färg utan att folk ska ifrågasätta om det är en pojke eller flicka!
Vad roligt, jag som trodde de flesta väntade en liten tös :)
Vi har också köpt i de färger ni köpt. Storebror har mycket rött. Han passar himla bra i rött och vi köper mycket kläder från p.o.p till honom så de har väldigt mycket rött i deras kläder.
Daysis skrev 2011-12-18 18:52:20 följande:
viplanerar09 - Vilka gulliga kläder! Jag tycker oxå att rött är jättefint på pojkar. Min son har haft mycket rött och oftast röd eller orange jacka eftersom det är så praktiskt när man är ute i skogen, mycket lättare att se än grönt, blått eller grått
Tack, vad roligt att fler tycker man köper fint :) Vi har mycket rött till storebror och han passar så himla bra i det. Även lite rosa och alla möjliga färger. Som jag skrev ovan köper vi mycket från p.o.p och meandi. Så det blir inte så mycket blått, svart osv.
Ellieott skrev 2011-12-18 18:52:21 följande:
åh, vilka fina kläder! Newbie-byxorna är så fina. Jag har köpt både beiga och gråa. Såg inte de mörkblå någon av gångerna, men ska helt klart slå till om de finns kvar! Så himla fint
Tack tack :) Här har jag inte sett några i beiga. Har ändå varit inne på 4olika kapphal. Så vi har de gråa, vita och mörkblå. Cardiganen och mössan är också från newbie
Newbie har så underbart fina kläder. Tjejsidan skulle jag kunna köpa allt bara för att kunna sitta och titta på dem :)