mermaid skrev 2011-09-19 20:54:46 följande:
Vi har en BRIO Happy -08 (om jag inte missminner mig) med kompaktchassi. Vi hade köpt en Brio Nova begagnad till Alva och efter lite mindre än ett år så brast en av bultarna i chassit så vagnen blev obrukbar. Jag mailade Brio och frågade om deras vagnar (som salufördes med konceptet att man inte behöver byta vagn, utan att man kan ha samma kombivagn från start till slut) bara ska hålla till två barn med totalt ca 15 månaders aktiv användning.
De bad mig kontakta butiken, men då denna gått i konkurs så meddelade jag detta. Fick skicka in bilder på bult och trasigt chassi och efter en vecka ringer en väldigt trevlig man från Brio och meddelar att jag kan gå in i närmsta Babyproffsen-butik och välja ut ett nytt, valfritt chassi. Så vi passade då på att köpa ny klädsel till det chassit och fick en sprillans ny Brio Happy för 1700:-
Kändes rätt ok! :)
Kommer att använda samma chassi denna gång, men köpa ny klädsel, då den mörkröda som vi valde har blekts REJÄLT under den tid vi använt den... Det är väl det enda jag är missnöjd med.
Är i övrigt jättenöjd med vagnen, men så är jag en sån där "klassisk fyrhjulings-älskare"... :) Vi hade en trehjuling en period, men jag trivdes aldrig med den, så den såldes rätt oanvänd....
Vilket kap med din bugga Faceprimer!
Tack för din åsikt, vi känner verkligen att BRIO Happy är vår vagn =) Har pratat med flera kollegor om de idag varav en av dem har brio happpy o en annan har haft o har brio sing nu o hon tycker happy´n va bäst!