Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
o rödvinssås fick jag i mig nån matsked igår också till nötbiffen jag åt. Skönt att höra fler äter de! För som sagt det kokar ju bort det mesta o det som är kvar är så liiite.
Babyblue: Vad skönt ni pratat ut o han försöker gottgöra dig!
humm kanske det är det jag känner också...märker att det är aktivitet i magen, men tänker att det är den växande livmodern som känns, jag har haft supersvårt att sova 2 nätter i rad nu.
sjukt coolt är hela den här grejjen med att man har ett litet liv som växer inom sig. =)
Oj här har det hänt mkt sedan jag va här i förgår...hinner inte läsa allt tyvärr :(
På måndag har vi inskrivning då är vi i vecka 12. Hoppas den lille/a håller sig kvar för nu vill man bara få berätta för hela världen att vi ska ha barn!!!!!
o har vi tur har vi snart nytt boende också, det är lite sorg att lämna vår sjukt fräscha, fina charmiga lägenhet som ligger perfekt men 3e våningen o ingen stans att ställa barnvagn....nej det vill vi inte ha. Dessutom att bara kunna tvätta 1 gång/veckan kommer vara för jobbigt med en liten.
Så det är en som aknske vill byta lägenhet med oss, det är en 4a i markplan,ljus o fräsch, bra område, nära vänner o famma o faffa samt svägerska. Den har tvättmaskin o torktumlare. Ja den vore helt enkelt väldigt bra för oss! Med ett stort isolerat föråd precis utanför där vi kan ha vagnen! Enda nackdelen är eg att vi inte längre kan ha vår fina VW passat i garage :( men man kan ju inte få allt! Viktigast att det är bästa att bo med barn i. dagis ligger i området o ja det är mysigt där så vi håller tummarna att den andra vill byta med oss!
Har ni börjat gå upp i vikt mkt än?
Jag har bara ökat 0,6 kg vilket känns skönt. Märker bara på bröststorleken o magen! Har redan rejäla ridlår så de vill jag inte ha större :D