Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Och grattis till nya veckan du gått in i!!
hahha härlig dröm!!!
Jag drömde förra veckan att jag låg på förlossningen och de satte dit dopplern som läser av hjärtljudet och det var liksom dags att föda...och jag var inte ett dugg rädd...jag va kolugn o kände mig harmonisk! Hoppas det blir så när det väl gäller sen också ;)
ja det är helt galet om mer elelr mindre än ett halvår är våra bebisar här!
Åhhh jag längtar ihjäl mig!!! Vill att det ska bli tid för att gå hem från jobbet så man kan förbereda sig o hemmet....o sen kan bebis komma!! =)
råkade diskutera i bildtråden men det bara blev så för det blev en diskussion vilket det lätt blir kring bilder som läggs upp :)
Måste bara berätta en sjukt komisk grej som hände på jobbet igår, som jag skrev i bildtråden som den ju inte skulle hamna i...
Jag jobbar förskola =)
Idag när vi äter mellis sitter det 3 pojkar vid mitt bord o de pratar om att Lovisa fått sin bebis o undrar när hon kommer tillbaka o en undrar när hon kommer fram igen haha antar han tror hon gömmer sig på dagis eller nått! Sen tittar en av dem misstänksamt på min mage, lägger handen på den o frågar: Har du en bebis i din mage?
Jag: Kanske de, det kanske jag har....
Sen funderar han lite till o säger: men L´s mage var mycket större....(kollaga som nyss fått barn o jobbat med dessa barn)
Då säger den andre jämte mig. Har du då stoppat in snoppen i snippan?
Jag får ju en smärre chock o tänker hur ska jag klara mig ur det här och kommer snabbt på hur...jag säger något i stil med att det är ju så här att för att det ska bli en bebis måste man det och se här (tar fram en äppelkärna) så här små har vi varit inne i vår mammas mage, sen växer man sakta o blir större o större sedan är vi ungefär så här stora (visar) när vi föds! Det fångade deras intresse, tack o lov, med fascination om hur små vi faktiskt varit!
Ja vad ska jag säga...en helt vanlig dag på jobbet...! hahah!
Ja babyolja måste ju funka precis lika bra! de har vi hemma med kom jag på! =)