Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Tror jag intr kommer nå min tandläkare imorgon... Men måndag morgon måste jag ringa på engång!!!!!!! Jag döööööör av smärta!
Men jag skulle kunna röntga så är det inga problem o laga tanden då?
det kliar mest på magen på mig också, men det va mest i slutet av 2a månaden o sen nu sen vi gick in i 4e mån så har det börjat klia igen men nu syns det att magen växer o förändras varje dag, tog kort i förgår för jag tyckte den blivit så stor....fick ta ett nytt idag och vilken skillnad!
Jobbat 2 dagar nu sedan sjukskrivning i 1 v + 2 dagar, idag fick jag komma ner på extra kontroll eftersom jag haft blödning o att jag sedan igår fått bruna flytningar IGEN! Allt såg superbra ut med bebisen som sist och fick även med en liten bild (lägger upp i bildtråden!!) men de fanns lite blod utanför men de kan fotf inte se vart de kommer ifrån men läkaren sa det är vanligt men han sjukskrev mig 3v för att jag fått sammandragningar o att det plus blödningar sätter igång när jag är på jobbet. Så skönt att bli tagen på allvar för det har inte känts bra för mig både fysiskt o psykist att va på jobbet, men det är ju inte kul att va sjukskriven såklart...hoppas jag kan va tillbaka om 3 v!
men hallå jag tycker också att tiden går ganska långsamt spec när jag e sjukskriven som nu.....går in i vecka 17 i morgon! Jag önskar vi vore längre fram så att om bebisen skulle vilja eller behöva komma ut tidigare så är chanserna ganska goda att de klarar det!