Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
ok! =)
Då blev det flicka på två utav 3 kinesiskakalendrar. Spännande och se vad de är för en liten krabat som ploppar ut i slutet av mars! =)
ok! =)
Då blev det flicka på två utav 3 kinesiskakalendrar. Spännande och se vad de är för en liten krabat som ploppar ut i slutet av mars! =)
Vågar ni äta sallad ihopplockad från salladsbar? Jag gjorde det ikväll och tänker att de måste ju vara noga emd att skölja salladen på sådana ställen...men man blir ju änå lite nojjig men samtidigt bör jag nog bara släppa det...gjort är gjort.
ahhhh shiiit va jag mår illa!!! men det är lite kul/glädjande också ju på samma gång! Men faan va jobbigt jag haft det om kvällarna den senaste veckan, inte sugen på något att äta alls mer än frukt!
Morgnarna har dock blivit lite bätre men det är lite kämpigt då cokså men eftermiddagarna o kvällarna är just nu värst!
Hur mår ni andra? bra tips mot illamåendet?
Wiihooo går in i v.10 idag! <3
Hörrni, jag ska ut o äta med några kompisar och jag tänker äta en nachotallrik...på den är det smältost cheddar, kan man äta det???
vad tror ni om sådan mjuk smält cheddarost??
idag vart det nå knas med kroppen när jag kom till jobbet, blev illamående o fick ont i kroppen så jag ibnte klarade stå eller göra något så blev 1,5 h på jobbet idag sen hem, o ska va hemma i morrn också. Sjuksköterskan jag pratade med sa att de antingen kan va något av alla de virus som faktiskt går nu eller så är det pga graviditeten. Det känns mest som det sista nu faktiskt för det svider lite och känns som det växer o har sig i livmodern idag o det molvärker i ländryggen idag.sängläge med värk o illamående, men jag hoppas bara det är ett gott tecken på att bebis växer! =)
Ni som gör KUB-test hur gamla är ni? Har ni typ "tvingat" BM att ni ska få göra det eller? För det verkar ju som de tycker man inte ska göra det när man inte är över 30.