• canjjj

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Grattis jempa! Och villa fina bilder du lade ut, ser supermysigt ut, jag vill verkligen göra om hemma hos oss, men har inte riktigt ork till det, egentligen räcker det ju med små förändringar för att det ska kännas nytt och fräscht..

• canjjj

Jempis; Vilket effektiv syster, skönt att ha nära som kan hjälpa en med sånt.

Ja jag är sjukskriven, förutom att jag är så trött hela tiden och har fått någon extrem slags mensvärk som aldrig ger med sig så mår jag bra. Hade ont i fogarna tidigare i graviditeten och hade en nerv i kläm i ryggen men det har lättat så jag känner mig inte lika handikappad som förut.

Det är bara det att jag itne har någon ork, det är så mycket jag skulle vilja göra och ordna här hemma men jag spenderar mestadelen av dagarna i sängen. =(. Jag känner mig ensam och tycker synd om mig själv, jag är larvig, jag vet. =P

• canjjj

Haha, jag hade verkligen tänkt städa och fixa iordning lite innan det är dags att hämta dottern på dagis, så jag tog mig upp ur sängen och åt en smörgås, efter det så fastnade jag i soffan.  Och nu är det snart dags att gå och hämta henne, jag känner mig verkligen usel som inte gör något vettigt om dagarna..

• canjjj

Grattis Chetti till att ha avklarat sista arbetsdagen, det måste kännas superskönt!
    Ta det lugnt nu!

• canjjj

Jag vill vara med och träffas såklart! Jag gifte mig i somras, vi passade på när hela släkten ändå var bjuden på makens födelsedagsfest, det var ganska litet, ca 40 gäster, bara släkt, inga vänner. Jag ville inte ha så stort,hatar att stå i centrum och ha allt fokus på mig. Det var roligt att överraska alla också!

• canjjj

Allt kom inte med, skulle kunna berätta hur mycket som helst om bröllopet. Tar det lite kort, alla samlades när festen skulle börja, vi var på gröna lund. Vigselförttaren hade gömt sig medan vi hälsade alla gäster välkomna, sen klev han fram på scenen och började prata lite om stället vi var på, sen bad han mig och maken att stiga upp på scenen och så började ceremonin :)

• canjjj

Vad trött jag blir på att allt inte alltid kommer med.. Ska nog sluta skriva från telefonen..

• canjjj

Jag kan inte sova.. Som vanligt, suck.

Jag har börjat få ångest inför smärtan på förlossningen.. Jag minns inte riktigt hur ont det gjorde sist, det gjorde ont men jag har liksom glömt hur djävla ont det gjorde..

Lustgas var underbart så jag hoppas att dem låter mig ta det så mycket jag vill :)

• canjjj

Härligt att du har fått sova ordentligt stinis! Det är viktigt för att man ska orka allt annat..

• canjjj

Snart ska jag åka iväg till sjukhuset för TUL, har innan känt mig väldigt lugn och bara tyckt att det är skönt att denna bebis kanske inte är lika stor som förra, men nu börjar jag oroa mig, tänk om det verkligen är något som är galet?? =(

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)