• canjjj

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Tack för svaret stinis..

Är lite orolig för vad som kommer att hända och undrar av vilken anledning han skulle kunna vara för liten..

Förra barnet var ju så stort, beräknades väga 4200 när hon skulle komma men sen vägde hon bara 4090.

• canjjj

Stinis; så har min dotter också det, eller hon har två mormödrar. Det är nog lite förvirrande ibland med hon skiljer på dem genom att säga; mormor namn1 och mormor namn2.

• canjjj

Känner igen det där med att andra inte gillar ens namnval. När dottern var född så fick jag höra; men har ni skickat in papperna än? Det går ju fortfarande att ändra..

• canjjj

Vem var det som skrev om pedagogiska appar? Tror det var k-girl. Tänkte ladda ner något bra spel till min dotter men kommer inte ihåg vad företaget som gjorde bra pedagogiska appar heter. Har någon något bra tips?

• canjjj

Det fanns ju en del olika grejer, det verkar bra men jag tror att dottern är lite för liten än, jag tänkte mer på memory eller så..

• canjjj

Tack för tipsen becka! Ska ladda bra spel på både iphonen och paden till dottern :)

• canjjj

Jag är så förväntansfull inför förlossningen och livet som 2-barns mamma. Samtidigt som jag inte alls känner mig redo för det.

Det är så dubbelt, vill att bebisen ska komma nu, samtidigt som jag känner att han får stanna i magen så jag hinner ta det lugnt och förbereda mig ett tag till.,

• canjjj

Skönt att jag inte är ensam om att både längta efter bebis men samtidigt inte alls känna mig redo..

Precis, hur hör man sen när man har 2 barn??

• canjjj

Jag sover också väldigt mycket., men man får väl passa på när man kan. Dottern har vart hemma från förskolan idag och jag har nog varit rätt tråkig, hon har mest fått kolla på film. En liten stund var vi ute.

Nu orkar jag inte natta henne ordentligt (det är ganska struligt med nattningen nu) så jag frågade om vi skulle gosa i mammas och pappas säng, nu ligger vi här och snart sover vi väl båda två.

Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)