Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Spännande Qatterin! Lycka till!
Spännande Qatterin! Lycka till!
Haha, jag älskar det klippet från Farsan som du lade upp Jempa. Jag känner hon som spelar Lotta och när jag ser klippet kan jag inte sluta tänka på hur sjukt kul det var att spela in det..
Jag längtar tills ni alla i tråden får era små.. Tycker det är så spännande och jag längtar verkligen efter att få träffa er! Alla är så härliga här inne, det är sådan otroligt skön stämmning! Jag får lite dåligt samvete för att jag inte har tid att läsa allt och prata med alla..
Precis Nikis, jag bor på 5e stationen från stan och Jempa på 6:e =)
jempa: Hör av dig till BM redan på måndag, du måste ju få hjälp om du inte mår bra!
I värsta fall får du väl ringa förlossningen igen och kräva att få komma in och kolla och se om dem kan starta det. Det är ju inte bra om man går och mår väldigt dåligt av att vara gravid. Hoppas du får hjälp på något sätt eller att det känns lite bättre snart! Önskar jag kunde hjälpa dig, men vet inte hur.. =P
Inatt drömde jag att vi träffades allihopa, men jag var så utanför, ingen kände igen mig härifrån eller pratade med mig.. =P Rätt konstigt med tanke på att det var hemma hos mig vi sågs,, haha. Sen åkte vi tåg allihopa också, men det var svårt att få med alla barnvagnar på tåget..
Ni som undrar hur det gått för Nikis.. Jag kan ju berätta att hon fått sin flicka nu. Vill inte skriva mer, hon får vän berätta själv sen.. Men jag vet att hon fött iallafall och det hade gått bra..
Jag vågar inte riktigt sova.. Killen har fått rs virus s
Så jag "vakar" över honom, jobbigt att han ska behöva vara sjuk när han är så liten..
Stinis; han är inte så jättepåverkad av det så vi fick vara hemma.. Det som är otäckt är att han låter så rossligt och inte kan få upp något när han hostar. Han är inte så snorig så han äter utan problem.. Kissar och bajsar som han ska och går upp i vikt. Han har ingen feber heller. Så det känns rätt lindrigt, men ändå jobbigt att han är sjuk.