Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag har aldrig förstått vad det är för skillnad på clementiner och satsumas.. Är satsumas mindre, lite surare och kärnfria? det är så jag tänker iallafall.. :P
Jag har aldrig förstått vad det är för skillnad på clementiner och satsumas.. Är satsumas mindre, lite surare och kärnfria? det är så jag tänker iallafall.. :P
Jag är också sugen på lussebullar, har varit det ett tag så jag bakade det idag!! :P
Jag har i någon av alla mars trådar här sett 2 olika bilder, en från sidan och en framifrån, illustrerade bilder på hut högt livmodern brukar gå i de olika veckorna.
Jag hittar inte bilderna igen och jag har googlat efter dem också, är det någon som vet vad jag menar för bilder och kan lägga ut dem här eller länka till dem?
Har precis kommit hem från rul, allt såg bra ut, jag är så lättat!
Jag blev framflyttad en dag, alltså bebisen var en dag äldre än vad jag trodde, så bf blir en dag tidigare.
Vi fick också veta att det var en liten pojke, det blir till att köpa en helt ny bebisgarderob eftersom typ allt vi har kvar från dottern är rosa. =P
Lokesmami: vilka sömntabletter får du? Lergigan? Jag har ätit sömntabletter denna graviditet och läkarna har sagt att det är okej, men igår träffade jag en läkare som sa att jag inte får ta dem längre.. Nu kan jag inte sova på nätterna och har ständig ångest..
Lokesmami: jag fick ingen riktig förklaring, tycker det är så konstigt eftersom läkaren på mvc förut sagt att det var okej, men jag har läst mig till att nu i tredje trimetern så kan barnet påverkas om man tar det. Det enda jag får ta är lergigan men dem hjälper inte mig..
Hej hej allihopa!
Jag är så dålig på att skriva här inne, men läser ofta. Jag kollar mest från mobilen och då är jag för lat för att skriva/svara på inlägg, det är ju lättare att skriva från en dator. =P
Någon kanske minns mig från när jag har skrivit tidigare? Jag bor iallafall i Huddinge och jag har förstått att det är en del som bor här i närheten, roligt! Det är sån himla bra stämning härinne och det är roligt att följa er alla, jag ska försöka bli mer aktiv och skriva i tråden, ska också se om jag vågar visa mig själv och lägga upp bilder i bildtråden.
Är det någon förresten som kan länka till hallonbladste tråden? Jag hittar den inte men vet att jag läst den förut och att den kommit på tal här för några dagar sedan.
Jag ska besöka barnmorskan i eftermiddag så jag får uppdatera er efter det!
Ha det så fint allihopa nu!