Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Haha komiskt att du sa våfflor, vi var i affären och både jag och sambon "ååh, våfflor, det äter vi på fredag!" haha. Så våfflor är nästa grej här iallafall
Just det, min läkare jag träffade idag tipsade om en träningsskiva man kan få gratis härifrån: http://www.corewellness.se/ , hon sa att de jättebra om man kunde göra lite redan under graviditeten, men speciellt att man gör det efteråt för att stärka musklerna igen, och att det är bra för man kan ju göra det hemma. Man ska tydligen bara behöva registrera sig och får sen en gratis dvd hemskickad så tänkte att jag kan ju alltid tipsa er om den också.
Just det, min läkare jag träffade idag tipsade om en träningsskiva man kan få gratis härifrån: www.corewellness.se/ , hon sa att de jättebra om man kunde göra lite redan under graviditeten, men speciellt att man gör det efteråt för att stärka musklerna igen, och att det är bra för man kan ju göra det hemma. Man ska tydligen bara behöva registrera sig och får sen en gratis dvd hemskickad så tänkte att jag kan ju alltid tipsa er om den också.
Fortsättningstråd för bebisarna: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m62965812.html
Av någon anledning blev allt i små bokstäver i rubriken fast jag inte skrev så? Aja
jag lägger in den i TS inlägget också