Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
* Santa Rosa
* Santa Rosa
Grattis Bdknapp till sonen !!
Hmm jag måste på riktigt ha världens lugnaste bebis ... enligt BM är det helt normalt och jag var ju där senast igår och hjärtat tickade på så bra men kan ungen vara så lugn ? Jag buffar på henne flera gånger per dag för att hon ska röra sig eller ligger hon och samlar energi ? hahah
Men då här trillar det ner slemproppar och bebisar men inget hos mig *orättvist*
Isavanna: Ja det är sån jäkla tur! Nu har man ju iofs lite nedsatt immunförsvar så vi får se hur det går… Jamen det är klart han kommer bli förkyld på planet, stackarn! :P
Jempa: Hehe om du inte föder idag tror jag också att det är för att du vill vänta till 8:e och ha förlossningsparty… ;) Mysigt att drömma om lilla tjejen!! Åh!! Haha jaa profylaxen kanske sätter igång nåt… ;)
Bra att du hälsar på mig i häktet så jag slipper känna mig som en outcast, haha! Åh hjälp, en psykolog som heter Dag och pratar norska!! Jag ska kolla idag!! Min chef i Norge var psykolog och hette Dag Erik… Kanske är han! Haha! Han var heeeelt galen!
Maken är lite smådöende så han fick stanna hemma bestämde jag, han får minsann inte slita ut sig nu! Han hostar som tusan och har lite feber men jag hoppas verkligen att det inte är influensan!! Jag hoppas ju att busaxel vill ut, men nu får han allt vänta tills pappa är bättre! Bara för det kommer maken få 40 graders feber samtidigt som mitt vatten går eller nåt… :P
Carla: Haha det där med låttexter, just nu går en reklam för Adressändring på tv som går ut på att Lasse Holm skrev den där ”Det ska vara vesuvio”-låten, vad den nu heter, för att han hade flyttat och fick en pizzeriameny i posten och trodde det var ett textförslag som han hade väntat på… Haha!!
Hoppas sonens hosta går över utan att bli nåt värre och att lillans magont är övergående!!
K girl: Jag längtar ihjäl mig efter att få skriva förlossningsberättelse ska jag säga… ;)
Ellieott: Oh! Men hoppas mensvärken gör nån nytta ändå!!
Vikan: Prata med din bm! Det är ju inte bra att oroa sig så! Om du har tur kke du iaf kan få ett ul och se så att moderkakan fortfarande funkar som den ska (så vitt jag vet är att moderkakan lägger av den vanligaste orsaken till intrauterin fosterdöd när man gått över, men det händer inte pang bom på en gång och man märker det ofta genom att tillväxten stannat av). Det är säkert ingen fara men jag förstår att du oroar dig!!! Det gör jag med, fast jag är under 35…
JN: Åh, gullet!! Jättefin är han!
TheCoopers: Haha jag säger som du, hur fasen ska man lyckas ha sex?? Vi försökte i lördags för första gången i år och det gick väl hjälpligt, men det var fasen inte lätt! Precis så – hur ska han komma åt??