Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Åh herregud va det blev fart här då snart är man ensam utan bebis hahhaha

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    qatteriin skrev 2012-02-13 11:33:48 följande:
    TheCoopers: Haha ingen risk, våran lär inte komma förrän efter bf (15 mars) med tanke på hur saktfärdig hans far är när han ska nånstans! ;D
    Men jag ska nog börja dricka sånt där hallonbladsté eller nåt ändå, haha! Kan ju inte skada i alla fall!  
    hahah du blir det du och jag då jag har ju blivit igångsatt de andra gångerna så jag vet inte hur det känns när det sätter igång naturligt . Det är jag lite nervös inför
  • TheCoopers
    qatteriin skrev 2012-02-13 11:42:00 följande:
    Hehe jaa det lär väl bli det! Fast jag hoppas han kommer i mars iaf, orkar inte vänta hur länge som helst!
    Funderar på att göra som syrran dock, och dra på mig en rejäl förkylning med rethosta! Hon födde sin grabb i v.36+6 och tror att det åtminstone delvis kan ha berott på all hostan som gjorde att han liksom "studsade" mot bäckenbotten så den blev retad... ;)
    hahahha jaaa jag vill också att hon kommer i mars lite till kan man hålla ut . Har ont liksom "på" underlivet nu .. det ilar och trycker . Jag antar att korven vänt sig nedåt ?
  • TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-02-13 17:36:53 följande:
    Qattriin: hahaha ja det var riktigt otippat! och de var inte ens kära!! haha vilka knäppa drömmar!

ja det är nog bara sunt med lite kriser då och då, han ska ju dessutom bli pappa och skaffa sig utbildnign och grejer så klart det kan kännas lite!:) Ja han är lite nervöst lagd min man och jag säger till han att välja en utbildning som leder till ett jobb som han trivs med och kommer orka med länge. Om man nu bara ska jobba! haha nää jag vill inte flytta till norge!! äta mackor till lunch,,,ja inte varje dag men är man hemma så!

Jag förstår att du blev orolig hjärtat och vad skönt att du fick tag på någon och ska få en extratid! herregud vad många olika du haft! haha bra att du åt spenat så värdet håller sig uppe!:)

Ja det är lika bra att kolla än att oroa sig, jag blev jättesvullen över en  natt o det höll i sig några dagar och försvann. Men det är klokt att kolla. Men jag har också haft 90, 95 i undertryck och nu har jag 85 o ingen fara så jag hoppas det inte är något med dig stumpan, och skulle det vara det  MOT förmodan, så är du ju tidigt ute och kan få hjälp tidigt!

Jag åkte till ikea o köpte tyllgardiner som nu får vara sänghimmel, blev riktigt bra faktiskt. Men ska ta med bilen och symaskinen till syrran o få lite batteriladdning o hjälp att sy, vill göra ett hjärta och mina lappar ändå!:)        
    Apropå drömmar .. jag drömde härom natten att min sambo hade lämnat en lapp vid sängen där det stod : Hej ! Jag har lämnat dig för Mats Sundin . Jag har aldrig varit lyckligare Mvh M

hahahahahah
  • TheCoopers
    jempalainen skrev 2012-02-13 18:13:18 följande:
    HAHAHAHAHAHAHA asg!!! snacka om otippat!! hahaha jag dör!!
    hahahaha jaaaa jag var så ledsen när jag vaknade men bara för att han lämnat mig .. i drömmen var det inte konstigt alls att det var Mats Sundin hahahah
  • TheCoopers
    Mynneja skrev 2012-02-13 19:08:07 följande:
    Coopers: Haha, vilken rolig dröm. Jag hade inte blivit förvånad om min sambo sagt något sånt eftersom det är en av hans stora idoler. Haha!

Men Stinis också, åh så spännande!
    hhahahah när jag berättade för min sambo sa han : Mats Sundin ? det borde åtminstone ha varit en fotbollsspelare

Han är gaaaalen i fotboll !

Men det var ju min dröm så jag antar att det är mina preferenser
  • TheCoopers
    Mary Jo skrev 2012-02-13 19:14:42 följande:
    Hahhaha. Åh jag tror precis dottern vaknade för att jag skrattade så högt.  
    hahahahahah   Skål
  • TheCoopers
    Stronza simpatica skrev 2012-02-13 23:04:45 följande:
    Åh tack för era svar, det måste vara det! Men herregud vad ont det gjorde.
    ahhh precis så har jag också .. igår var jag tvungen att sätta mig ner på en bänk för det gjorde så fruktansvärt ont i underlivet .
  • TheCoopers
    Isavanna skrev 2012-02-14 03:47:47 följande:
    Tack snälla! Nä tror hon har ont i sin lilla mage, hon är väldigt ofta förstoppad. Sen vaknar hon varje natt ändå tyvärr så det blir en del spring.
    Hittade du något gott att äta?
    Vår dotter hade världens problem med förstoppning när hon var yngre . Det slutade iom att hon slutade dricka välling , fullkorn kan tydligen verka förstoppande .
  • TheCoopers
    Becka 77 skrev 2012-02-14 09:07:33 följande:
    Jag har för mig att de flesta sorters välling (om inte alla) är stoppande. Har ingen egen erfarenhet då vi aldrig gett dottern välling.
    Yes det stämmer . Vår dotter skrek ju av smärta när hon  bajsade när hon var yngre och det slutade ganska snabbt efter att vi slutat med välling .
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)