jempalainen skrev 2012-02-13 17:36:53 följande:
Qattriin: hahaha ja det var riktigt otippat! och de var inte ens kära!! haha vilka knäppa drömmar!
ja det är nog bara sunt med lite kriser då och då, han ska ju dessutom bli pappa och skaffa sig utbildnign och grejer så klart det kan kännas lite!:) Ja han är lite nervöst lagd min man och jag säger till han att välja en utbildning som leder till ett jobb som han trivs med och kommer orka med länge. Om man nu bara ska jobba! haha nää jag vill inte flytta till norge!! äta mackor till lunch,,,ja inte varje dag men är man hemma så!
Jag förstår att du blev orolig hjärtat och vad skönt att du fick tag på någon och ska få en extratid! herregud vad många olika du haft! haha bra att du åt spenat så värdet håller sig uppe!:)
Ja det är lika bra att kolla än att oroa sig, jag blev jättesvullen över en natt o det höll i sig några dagar och försvann. Men det är klokt att kolla. Men jag har också haft 90, 95 i undertryck och nu har jag 85 o ingen fara så jag hoppas det inte är något med dig stumpan, och skulle det vara det MOT förmodan, så är du ju tidigt ute och kan få hjälp tidigt!
Jag åkte till ikea o köpte tyllgardiner som nu får vara sänghimmel, blev riktigt bra faktiskt. Men ska ta med bilen och symaskinen till syrran o få lite batteriladdning o hjälp att sy, vill göra ett hjärta och mina lappar ändå!:)
Apropå drömmar .. jag drömde härom natten att min sambo hade lämnat en lapp vid sängen där det stod : Hej ! Jag har lämnat dig för Mats Sundin . Jag har aldrig varit lyckligare Mvh M
hahahahahah