Stinis83 skrev 2012-02-10 11:57:22 följande:
Coopers, jag har också en personlig handläggare som ringde och presenterade sig och frågade hur jag mådde :) Jag blev jätteförvånad, och misstänksam först ;) Men det var trevligt tycker jag och jag har faktiskt ringt henne ett par gånger.
Oj, lycka till med att måla tånaglarna! Hahaha, jag kan inte ens raka benen längre, magen är i vägen :)
Är det förresten bara jag som fått sjuuuukt svullna ben?! De är typ jämntjocka hela vägen från låren och ner till fotvristen (överdriver en aning) :) Och så har jag blivit så galet känslig... jösses, jag gråter för precis minsta lilla!
Agnesmamma, jag har också så, det var det jag försökte förklara när jag skrev att det känns lite som om jag blivit påsatt av en elefant (ursäkta ordvalet) :)
Nu har jag köpt madrass till bebisens vagga, så det mesta börjar bli klart nu. Var inne på HM för att köpa strumpor till dottern och gick runt en sväng och DAMN vad mycket fina, BILLIGA toppar det finns! Men det får vänta... hoppas att de finns kvar när jag har kropp för dem :)
Ja jag tyckte det var gulligt ! och det sa jag till henne
hahahhaha
Fick lämna ideén med att måla naglarna .. det funkade inte så bra
Får be ungarna måla sen ..