Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag har inte sovit så bra inatt och har rätt ont i magen... Jag övervägde att stanna hemma från jobbet, men tänkte att det är bättre att få tänka lite på annat. Min sambo har fått allt ur sitt system nu, så han tycker det känns rätt bra nu. Jag mår dock inte speciellt bra. Han kramar mig massor dock, och det är skönt.
Jag vet bara inte hur jag ska bete mig. Jag vill inte bete mig annorlunda, men har samtidigt svårt att vara som vanligt. Så jag får nog ta det som det kommer. Imorgon ska vi på begravning tillsammans... Men vi kan ju prata och umgås liksom, det är bara det att jag hela tiden är ledsen och nedstämd utan att gråta.
Ni är fantastiska var och en av er! Jag lovar att hålla er uppdaterade :)
Det brukar ofta vara skönt att komma ifrån och få tankarna på annat.
Vad konstigt att han tycker det känns rätt bra, jag menar, senast igår så tvivlade han ju på om han älskade dig? har han sagt något mer om det?
Skönt ändå att han kramar dig, det bevisar ju att han fortfarande bryr sig.
Jag förstår att det är jättesvårt att veta hur man ska bete sig. En sån här situation är ju svår att blunda ifrån och låtsas som ingenting har hänt.
Jag hoppas innerligt att ni får ett lyckligt slut på dessa tråkiga händelser och att ni kommer överrens om ett sätt så ni kan gå vidare. Och att han lärt sig att man inte beter sig så som han gjorde, och behandlar ens egna partner på så sätt.
Kramar