Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
jag har också sjukt mycket flytningar.. mycket mer än vanligt.
fortsättning på unisex namn...
Marion/Marlon, Eliiott, Love, TinTin, Alex, Sam, Lee/Li, Ollie, Niki, Elis, Lovin, Mattis, Bo/Boo, Eli, Nico, Vide, Levi...
Nu klagar jag igen men fy tusan så ont jag har. Blir nästan lite nervös att något är fel. Men blöder jag gör jag inte. Har även sökt på internet och det är tydligen vanligt att man får rejäl växtvärk och vissa upplever det otroligt smärtsamt. jag är en av dom. Men det är ju nu det verkligen börjar växa ordentligt så jag får väl se det som "positiv värk". Men riktigt ont gör det... Måste nästan andas mig igenom smärtan när jag reser mig upp och så. Samt så strålar smärtan ut i skinkorna... haha. Fytusan. Och detta är bara början av krämpor etc man kommer drabbas av Men det är lätt VÄRT det i slutändan
Är det någon av er som har fått början till en hormonrand än?
Jag håller utkik på min mage men kan inte se någon, men det är ju långt ifrån alla som får men jag håller utkik ändå, haha
Och en fråga till, har ni börjat smörja in er mage? Kommer ni göra det? För att hålla den mjuk etc?
Och hur ä det egentligen, om man smörjer in, kan det hjälpa motverka bristningar, eller är bristningar endast hormonellt?