Jag tycker absolut att man ska kunna prata oro och sorg här inne, men kanske inte att det blir för stort fokus på negativa saker, jag blir inte speciellt peppad av att gå in och läsa vissa saker. Men självklart ska man få dela med sig oro, det är också en del av detta.
Men jag tror dock alla vet om riskerna som finns, men att ingen egentligen mår bättre av att gå och tänka negativt eller fokusera på alla risker som finns och sen försöka räkna ut i statistisk hur stor risk det är att någon av oss drabbas. Även finns en risk att något hemskt kan drabba någon så är det inget iallafall jag vill gå och tänka på och ägna mina tankar åt, jag är också orolig, självklart. Men jag vill fokusera positivt, för jag mår bättre av det. Att ständigt bli påmind om vad som Kan hända, vill inte jag tänka på. Och då kanske jag är naiv, men jag vill njuta av detta nu och skulle någon hemskt hända så kommer jag må så fruktansvärt dåligt och hela min värld skulle rasa känns det som, men då får jag ta det då och skulle nog ångra om jag inte hade njutit av detta. Tror ingen mår bättre av att gå och tänka vad som Kan hända. Men jag blundar verkligen inte heller för den tragiska verklighet som finns för många och med all rätt så borde man få dela sina tankar och sin oro.
Men jag tror och hoppas såklart att det ska gå vägen för oss alla, att vi alla ska få vår lilla bebis som nu lever och växer i magen.
-
luscious, tråkigt att du vill lämna.
men jag önskar dig all lycka till med din lilla bebis i magen och hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå vägen.
Ta hand om dig! Stor kram