V.10 (9+0) IDAG!!! Å vad härligt att få starta denna dag tidigt på morgonen såhär. Om en halvtimma ska jag köra 4 timmar hem till mina föräldrar för mysig weekend med familjen min. Och Så ska vi kolla på större lägenhet i samma stad när vi nu är där.
Inget illamående ännu idag - har precis druckit en kopp varmchoklad, en rågmacka med tonfisk och saltgurka - mums! Något som jag hade kämpigt, att få ner bara några dagar sedan.
Nej, nu måste jag glida iväg för att packa lite...
Hoppas ni andra får en minst lika härlig fredag som jag (tror mig få) idag!
Kram på er alla
Shirin85 skrev 2011-08-12 01:00:09 följande:
Äsch ingen dålig stämning här inte, vi ska ju ha BARN i mars
Jag är i v.10 (9+6) och ska troligen inte göra ul utan bara rul senare i v.19 så det dröjer länge innan jag får se min lille. Har dragit ned på min cola rejält (dricker inte alkohol, så för mig är cola festligt), dricker ni andra cola?
Ni kanske inte ens tycker om det
Har hört att om man dricker mer än 2 liter cola per dag kan det vara skadligt, och jag dricker ju långt ifrån det..
Hur går det för er andra med allt?
Cola brukar jag dricka på en vecka då jag inte mår illa kanske 1-2liter. Tror inte det är någon fara, så länge du själv mår bra... det är ju rätt så lång väg från den brukningen du beskriver innan det orsakar skador hos foster. Jag resonerar såhär: Kan man dricka 2-3 koppar kaffe om dagen som gravid, så kan man dricka cola precis samma mängd. Vilken cola gillar du? Själv älskar jag vanlig Pepsi. Cola med sötningsmedel går bort för mig, eftersom man aldrig vet hur sötningsmedel egentligen reagerar i kroppen.