• Nikis

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Marlin16: ja det känns så skönt, precis som jag ville, men vågade aldrig riktigt hoppas :)

Kalksten: Hmm jag är ju inte beräknad förrens den 22:a mars :P haha Jag tror att de är ett tag kvar tills hon kommer.. men skönt att höra att hon ligger långt ner och är fixerad. jag mår bra :)

• Nikis
    k girl skrev 2012-02-16 18:00:30 följande:
    Vad härligt att höra Nikis. Nu kan du släppa ovissheten och börja förbereda dig!

Nej, är bebisen fixerad kan den inte vända på sig, den sitter ju fast i bäckenet (men kan rotera runt sin egen axel).  
    Precis det jag undrade. :) För jag såg hur hon roterade med huvudet. 
  • Nikis
    Chetti skrev 2012-02-16 18:37:37 följande:
    Åh, vilka härliga nyheter Nikis!! Solig

Med min son fick 3 BM trycka och klämma innan de kom fram till att han låg med huvudet ner... Skönt för dig, glad för din skull!!

Då kommer även vi följas en stund till härinne, kul!

Kram     
    haha ja jag kommer hänga här inne ett tag till :) du och jag ;) haha.. Det blir kul. Jag är verkligen överlycklig. larvigt kanske. haha..

Kramar <3 
  • Nikis
    elskliiing skrev 2012-02-16 19:15:14 följande:
    funderar på att ringa och höra om råd....
    de skulle jag gjort.. :)
  • Nikis
    TheCoopers skrev 2012-02-16 19:38:10 följande:
    Åhhh min lilla körv låg med huvudet nedåt ! jiiihoooo duktiga duktiga tjej !!
    Åååh vad roligt :) Min låg oxå äntligen med huvudet ner och fixerad :) Duktiga flickor :)
  • Nikis
    MAMMY 86 skrev 2012-02-16 19:39:38 följande:
    Uppdatering då tjejer .. nu har jag vart på mvc, min lilla tjej ligger fixerad men inte helt, bm kunde rucka lite, 
    hon gjorde hinnsvepningen och ja va öppen 1 cm den va mjuk osv, men jag skulle få mer flyttningar och förvärkar nu enligt henne, fast jag känner ingenting alls.

Glad för din skull Nikis, förstår vilken vecka du måste ha haft.  

tack underbara ni  {#emotions_dlg.flower} 
    Hoppas att hinnsvepningen gör verkan. :) Min son kom tre dagar efter jag fick hinnsvepning med honom :)

Tack så mycket, det har varit jobbiga 3 veckor!! uscha, men nu så är det som det ska :)  
  • Nikis
    Ellieott skrev 2012-02-16 20:17:07 följande:
    Mammy: ok! Vilken snäll bm. Trodde de vägrade innan man passerat bf. Kanske ska ta upp det med min... Fast min grav är inte så jobbig längre...
    Nej jag fick innan bf med sonen, men bara fyra dagar innan :P Det är nog lite olika beroende på bm faktiskt. Jag ska fråga lite snällt om jag kan få det nästa gång ;) haha
  • Nikis
    Mrs Marlin skrev 2012-02-16 20:40:06 följande:

Jag var också hos barnmorskan idag. Alla värden var bra! Även min lilla bebis har snurrat rätt och ligger fixerad! Nu börjar det sakta sjunka in att vi snart, inom några veckor, är en till i familjen! Underbart! Det är bara den jobbiga lilla detaljen, att hon ska ut också....

Nikis: vad skönt att även din bebis ligger rätt nu!

Tack :)
    Underbart för dig oxå ju :)
    Snart är dom här, bebisar :) Har inte riktigt fattat det, men nu så känns det ju, jag kan inte längre tänka på nå annat än att jag är gravid :P trycker väldigt neråt..  
  • Nikis
    Mary Jo skrev 2012-02-16 22:37:59 följande:
    Här är våra vigselringar..

Våra förlovningsringar är i rött guld med ett litet mönster. Dom betyder mer för mig för att det var mamma och pappa som hade dom,pappa dog när jag var 2 år.. Så det är kul att vi fick dom :) 
    Åååh vad fint att ni har era föräldrars förlovningsringar :)
    Jag fick pappas förlovningsring när han dog när jag va åtta. Den har jag gjort om till min blivande vigselring :) Sååå fin :) och väldigt speciellt 
  • Nikis
    MAMMY 86 skrev 2012-02-17 00:26:33 följande:
    tre dagar efter hinnsvepningen hmm trodde det skulle göra ont direkt efter det men känner fortfarande inget, 

men va det innan bf eller hade du gått över tiden?? 
    Jag hade värkar i fyra dagar innan Loke kom de va därför jag fick hinnsvepning. Jag va helt slut när jag kom till mvc och hade haft värkar en hel natt, hade inte sovit någonting. Och då va det riktiga värkar men jag öppnade mig inte så fick inte komma in till förlossningen. 
    Loke kom en dag innan bf.  
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)