-
Den är grym Brukar göra den på bollen också, jag stöter knät i bollen då måste man hålla emot så bollen inte rullar ivägMollly skrev 2011-08-11 21:50:59 följande:den sista varianten såg jobbig ut
-
tipsa gärna om du hittar nåt braFattig student skrev 2011-08-12 08:07:27 följande:Ingen fara, skriv på bara, det är bara kul! =)
Själv sitter jag och söker efter lite träningsbloggar. Jag brukar oftast hitta motivationen där. =) -
30 min armar/axlar - check
Mera träning blir det nog inte tid med idag, men så skönt att iaf göra nånting, bra för humöret om inte annat -
pust, är så mätt att jag mår illa........varit på middag hos goda vänner, och då är det förrätt, varmrätt, dessert och snacks.....magen är överfull nu......varför går det inte att äta lite lagomt?
Nåja får släpa mig ut på en morgonpromenad imorgon bitti tror jag Blir ensam hemma med barnen imorgon så om jag ska hinna med någon promenad så ärdet på morgonen eller inte alls...bra motivation att komma ur sängen iaf
Påminn mig imorgon att jag redan förbrukat hela veckans godisranson redan, lördagsgodiset är indraget.....känns som jag gjort tvärt om denna veckan, godis mån-fre och förhoppningsvis godisfritt imorgon. Är "den" veckan då är det så svårt att låta bli chokladen.....dessutom är det fullmåne och då sover jag så dåligt, och en trött godisråtta blir en chokladsugen godisråtta...... -
lyckades ta mig ut på en morgonpromenad idag, blev bara 40 min, men bättre än inget......
Är så kolhydrat-bakis idag så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen mår lite sådär, ont i huvudet. Skyller allt på godiset då jag verkligen inte har tid/lust att bli förkyld......
Har sovit fruktansvärt dåligt i natt pga månen och för mycket kaffe på kvällen, blir en vilodag i solen idag -
massor med vatten, skräplunch från korvmojjen och lite ipren senare så känns kroppen lite bättre....skönt
Blir att ta det lungt resten av dagen så jag inte drar på mig någon onödig förkylning..... -
ta det lungt och lyssna ordentligt på kroppen, träning hinner du med senare tänk på dig själv och att bli frisk nu!Aprilia1977 skrev 2011-08-13 18:16:13 följande:Sitter och lyssnar på Bo Kaspers Orkester, känner att kinderna blossar, har ett tryck över huvudet, bitvis ont i magen, känner mig lite yr och illamående... undrar just vad det är som händer med mig. Ringt Sjukvårdsupplysningen, men de hade väl inga direkta råd att ge, utan avvakta. Har bokat tid den 2 september för undersökning.
Men gud vad rädd jag är! Träning får jag se om det blir något av...
Skön helg alla!
-
haha, fler som är lika knäppa som jag......dricker sällan mer än max 2 glas vin på helgen för annars orkar jag inte upp på min morgonpromenad (helgerna är enda chansen att hinna med det)
Idag har det blivit 1tim helkropp, och maten har funkat kanon = supernöjd -
låter superspännande, vill också veta mera! Bra peppning jämfört med vågen ju.Tullemi skrev 2011-08-16 08:47:33 följande:Apoteket för underhudsfettsmätning (långt ord)? Berätta mer......Maten funkar också oftast bra för mig, det jag faller på är att jag slarvar med mellanmålen och istället blir det choklad + nötter, eller favoriten chokladdoppade nötter.......MissKaos skrev 2011-08-16 08:40:51 följande:YEY MAten är min fallgropp -eller rättare sagt det som inte är mat som jag äter. Socker och fett (choklad och smågodis..) Nu har det f ungerat ett bra tag, ok iaf bara liiiite sött. Ska ta mig till apoteket och köra en underhudsfettsmätning Gjorde en för ett tag sedan med nedslåeende resultat. (22,5%) Vill ner mot 15%... Undrar om kärringen kan klara det?godisgrisen skrev 2011-08-15 21:18:49 följande:haha, fler som är lika knäppa som jag......dricker sällan mer än max 2 glas vin på helgen för annars orkar jag inte upp på min morgonpromenad (helgerna är enda chansen att hinna med det)
Idag har det blivit 1tim helkropp, och maten har funkat kanon = supernöjd
Sålänge jag sköter mellanmålen bra så funkar det.
Men jag resonerar som så.....så länge jag tränar bra så får jag ju ändå muskler, och skit samma om jag sabbar fettförbränningen för att jag äter skit, muskler får jag ändå, och min kropp behöver muskler för att jag ska träna bort rygg/axelvärken -
Jag har ätit "lasange", jag gör en köttfärssås som jag varvar med tunt skivad aubergine i en form, toppa med lite ost För att auberginen inte ska bli så vattnig så steker jag den en liten stund i het torr panna först så all vätska ångar bort.
Mycket godare än vanlig lasange tycker jag, har aldrig riktigt gillat pasta........