Träningsnördar - här samlas vi!
Ja såklart vi är
Nu ligger godiset i tryggt förvar i magen, och om jag bara måste ha nåt mera att äta ikväll efter middagen så får det bli färska bär+lättkesella
Ja såklart vi är
Nu ligger godiset i tryggt förvar i magen, och om jag bara måste ha nåt mera att äta ikväll efter middagen så får det bli färska bär+lättkesella
Starkt jobbat allihopa
Nu är det lördagsmys, middagen blev korv m pommes.....nåja måste få äta gott ibland också. (pommesen var iaf värmda utan oja i ugn)
Blev en PW idag, dock bara 45 min eftersom det började spöregna..........skitväder
Nåja, bättre än inget iaf
Hej!
Har haft en veckas semester från allting nu för att ladda om......
Men nu är jag tillbaka igen!! Nu kör vi Idag ska jag se till att hinna med lite styrkträning trots att denna dagen är ganska fullbokad.....
Sådär ja!
30 min promenad som avslutades med 1 tim styrketräning!! Känner mig nöjd med träningen, maten kunde varit bättre men skit samma....
Körde skiten ur hela kroppen så jag kommer nog inte kunna gå ordentligt imorgon......sweet pain
Nu känns det som om jag börjar få flyt på träning och promenader efter min lilla paus....sitter och dricker kaffe nu och ska ge mig ut på en promenad innan det blir söndagsbrunch
Nu gäller det bara att ta tag i det där med maten också, den har inte varit bra....och igår gick jag verkligen all-in med godis/snacks, har fastnat i en "tyck-synd-om-mig-jag-är-så-fet-och-ful" period där jag bara äter allt.....
NU börjar jag om med maten också för jag vill ju må bra, dessutom mår min IBS mage bra när jag missköter maten så här.
Måste ta tag i detta nu, och jag börjar idag!
Ingen avhållsamhet, utan måttlighet tänker jag köra, och tänka efter innan jag stoppar nåt i munnen, fundera på om det är vär dom extra calorierna eller om jag bara vill äta för ätandets skull...
Blev en 50 min pw före frukost i supertempo, sen har jag städat och flängt runt här hemma så lite vardagsträning har det också blivit
Ska ta lite överkropp med hantlarna nu, har träningsvärk i rumpan sen jag mosade benen i utfall i förrgår så underkroppen får vila nån dag till....
Sådär, mosat armar/axlar i nästan 30 min + plankan
Känner mig mkt nöjd med dagen hittils!
nästan en timmes promenad före frukost, sen har det inte blivit någon mera träning idag, legat och solat hela dagen för att bättra på brännan
Det som står på tur är styrketräning ben, men orkar inte idag, blir nog imorgon