Träningsnördar - här samlas vi!
Kul att det kommer in nya i tråden! Välkommna
Själv har jag tränat 1 tim helkropp inkl. plankan
Kul att det kommer in nya i tråden! Välkommna
Själv har jag tränat 1 tim helkropp inkl. plankan
fy, är så seg och trött hela kroppen känns som ett stort tuggummi.....kan inte tänka då huvudet är fyllt med sirap. Är det helgens godis som gjort sitt? I ett desperat försök att pigga upp mig köpte jag naturgodis, vilket bara resulterade i halsbränna och ännu segare kropp *suck*
Magen är svullen och jag känner mig tung och däst.
Måste rycka upp mig nu och komma in i flytet igen!
Dagens träning avklarad, blev en Pw som uppvärmning och träning av axlar/armar och lite rygg när jag kom hem
Kör plankan i kväll, lite trött i axlar/armar nu så jag kör plankan senare istället
Här går det också trögt.....förkylning i kroppen som varken bryter ut eller blir bra, har mått halvskit i över en vecka nu...lär väl bryta ut lagomt till helgen eller nåt....orkar/vill inget utan sitter bara i soffan när tillfälle ges.
Nåja, bara kroppen blir piggare så kör jag igång igen, men nu orkar/vill jag inte.
och jag har ont i ett knä, har kännt av det ett par veckor och nu trots att jag inte tränat på över 1v så har det blivit värre?
Hur kurerar man ett ont knä? Vila, promenader, styrketräning med egen vikt? Help
Förkylningen börjar kännas lite bättre, några till träningsfria vilodagar så kan jag nog sakta och försiktigt väcka kroppen igen
Tog med dottern på storhandling i affären idag, för då kan man inte köpa nåt godis, dom ser ALLT man stoppar i vagnen Och får inte hon nåt så får ju inte jag heller!
Ska nog sluta handla själv tror jag