Träningsnördar - här samlas vi!
har tränat som vanligt en vecka, plus en PW igår och nu börjar jag känna av ena knät igen...suck. Jag som var så sugen på att köra lite ben hemma idag, men får nog tänka om.
har tränat som vanligt en vecka, plus en PW igår och nu börjar jag känna av ena knät igen...suck. Jag som var så sugen på att köra lite ben hemma idag, men får nog tänka om.
Körde lite överkropp och några benindrag med bollen för baksida lår, känner av ena knät och höften, kanske knävärken kommer från höften, eller tvärt om...hör nog ihop iaf. Hur ska man "bota" försöker vara noga med att stretcha höftböjar, baksida lår och rumpa...
Firar att det idag är förfredag med naturgodis, har tränat tre pass+pw denna vecka och ska träna core i eftermiddag känner att jag är på G nu
Har laddat med massor med solenergi idag, tog en timmes PW och rensade huvudet lite
Har faktiskt övervägt terapi, men inte kommit så långt ännu. Kämpar nog på ett tag till på egen hand tror jag
Dagens träning blev en PW nu på kvällen, fixade inget mera med min kolhydratsvullna mage....kör på imorgon igen