Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm
    godisgrisen skrev 2011-08-11 20:56:13 följande:
    nr3 i första länken fixar jag inte, får så ont i armbågarna? Kanske har för hårt pumpad boll?

Då brukar jag hellre köra med händerna i golvet och fötterna på bollen
    Ont i armbågarna? Ja, den måste vara väldigt hård i sådana fall. Ska känna efter nästa gång, är så fokuserad på magsmärtan. Hehe.
    Jag kör även på den med händerna i golvet och fötterna på bollen. Plankan har blivit en favorit här oss mig så jag kör alla möjliga varianter. =)
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-12 08:02:10 följande:
    Träning idag: armar/överkropp/rygg/mage. Och bara ett pass idag.
    Sen ska jag sluta spamma tråden för den här gången Glad
    Ingen fara, skriv på bara, det är bara kul! =)

Själv sitter jag och söker efter lite träningsbloggar. Jag brukar oftast hitta motivationen där. =)
  • Paradigm

Hejsan!

Idag är det en vilodag för mig [vilar varannan dag numera], men fick en sådan lust att köra ett litet pass på morgonen. Det blev 20 minuters löpning - 4,5 km, samt plankan på olika sätt. Försökte ge mig på denna plankan...

....men jag kom ju för fasiken inte upp på bollarna.

• Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-12 08:17:11 följande:
    Glad
    Hittar du någon bra?
    Missade detta inlägg.

Nej, jag hittar inga som uppdaterar riktigt bra. Synd. Man kanske borde ta tag i saken själv och börja blogga. =)
  • Paradigm
    Evenstar skrev 2011-08-12 17:31:30 följande:
    Suck feber och jäkelskap. Alvedon är bra grejer vill jag påstå!
    Så ingen träning för mig varken igår eller idag. Ugh!

Maken jobbar sent så barnen får köpepannkakor och jag fryspizza. Lyx - eller inte ;) Men jag orkar faktiskt inte göra nåt avancerat.

Jag hoppas jag är bättre på söndag.

Hoppas ni får en skön helg!
    Visst har du bytt profilbild?

Jag kan förstå att du inte orkar ställa dig vid spisen. Det är vid sådana här lägen man "får" servera något enkelt. =)
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-08-12 17:33:39 följande:
    Spännande, det hade nog inte jag heller gjort Har en kille på gymmet som gör knäböj på boll.. är livrädd varje gång han gör det men han lyckas varje gång
    Knäböj på boll? Åh herregud. Ja, man har en hel del att träna upp. Man blir nog aldrig riktigt klar.
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-08-12 17:56:30 följande:
    jag bloggar som sagt men vill inte skriva ut min blogg här, så ni får skriva privat om ni vill ha den
    Skickar ett litet meddelande till dig. =)
  • Paradigm
    Evenstar skrev 2011-08-12 18:22:00 följande:
    Jajamän - äntligen fått tummen ur och lagt upp ett par bilder under träning i mitt galleri också. ;)
    Kul att förnya sig ibland.
    Jasså? Det måste man ju kolla in.
  • Paradigm

Evenstar: Kollat in bilderna! Schnyyyyyggt! =))

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!