Inlägg från: Paradigm |Visa alla inlägg
  • Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

ETSS skrev 2011-08-07 20:51:28 följande:
    Jag går på löpbandet på 8.9, ökar jag måste jag börja springa och det pallar inte mina benhinnor tyvärr. Men jag kan köra lite längre tid än vad jag gör kanske Glad
    Kanske något tyngre vikter är bättre, längtar efter att börja med fria vikter i alla fall.
    Tack Glad
    Springa med vikter kanske? Aldrig testat och vet inte om det är bra, men annars så kan du ju köra ett längre pass som du säger eller kombinera med uppförsbackar dvs om dina benhinnor klarar av det.
  • Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-07 20:55:21 följande:
    shit kan du gå så snabbt? jag kan knappt gå i hastigheten 7. haha
    Hehe, jag kan inte heller gå på hastigheten 7 utan småjoggar och joggar vid hastighet 10, springer lätt på hastighet 11 och löper på hastighet 13.
  • Paradigm
    Aprilia1977 skrev 2011-08-07 21:02:17 följande:
    En annan övning som jag har börjat köra när det gäller rumpa är att stapla två "stepup" brädor på varandra och så stiger jag upp och ner på brädan med hantlar i vardera hand. Riktigt jobbigt, men roligt.
    Tack för tipset, den hade jag glömt bort! Blir att köra den vid nästa träningspass.
  • Paradigm

Men tjejer, ni kan ju alltid träna hemma.

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-08 19:38:15 följande:
    Det blev 5km promenad med hunden istället för träning idagSkrattande
  • Paradigm

6,2 km avklarat, 30 minuter. Det känns skönt att börja dagen med att få springa bort lite energi och bli laddad med ny! =)

• Paradigm
    Jennnyn skrev 2011-08-09 01:27:30 följande:
    Hej alla duktiga!

Jag är i Stockholm hos min bror och har inte tränat på tre dagar! Men däremot vräkt i mig en massa skräp. Börjar få lite lätt abstinens nu..I morgon ska vi dock träna på World Class vid Nybroplan där han hänger en del Blir spännande. Kanske finns det en del ögongodis där också (är nybliven singel om ni undrar he he)
  • Paradigm
    cirkuspuman skrev 2011-08-09 08:51:27 följande:
    Vad duktig du är

Själv sitter jag med min lilla bebis i soffan och väntar på att de andra barnen ska vakna idag har de slagit rekord med hästlängder
    Tanken var att vi skulle åka till badstranden idag men det är inget badväder så vi får se vad vi ska hitta på istället!

Vad gör ni andra idag? 
    Vi har redan badad faktiskt. Det blev ett dopp efter träningen. =)

Nu vet jag inte riktig vad vi ska göra faktiskt. Skulle behöva städa lite här hemma dock. =)
  • Paradigm

Sådär, nu har man förberett inför middagen? Någon som har lust att städa i mitt kök? Kaloriförbrukning ju!

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-09 16:57:40 följande:
    Här har vi städat hela jäkla dagen. Vi har fått in massor med mjölbaggar, så vi var tvugna att städa över allt nu och fixa inför saneringen som ska ske på Fredag. Suck..

Jag ska snart dra iväg och träna, vilket känns behövligt. Idag blir det benen som ska få känna på det.
    Mjölbaggar? Vet de varför det blev så?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!