Livsoduglig skrev 2011-08-22 08:53:03 följande:
Goooooooo mooooooorgon! (och ja, det är faktiskt en bra morgon:)). Har det slitsamma I-landsproblemet med för många semester dagar kvar så tja... inget jobb idag helt enkelt. Sitter och taggar igång för spinning om en timme. Bra start på dagen!
Kul med mattips! Evenstar's scampi-rätt lät grym! Skall nog stjäla den trots allt prat att piratkopiering är förbjuden *skrattar* För det måste väl vara samma sak? Jag tar något (copy/paste) som någon skrivit och använder det utan att betala? Strunt samma... blev kanske lite väl filosofisk denna morgon :P Men får du upp en bild på mästerverket vore det kul att se!
Höstens schema och livsstil börja komma igång ordentligt! 4e träningsdagen i rad. Ätit hyggligt i helgen... Vore det inte för det där vinet skulle jag nog säga att jag har ätit riktigt bra. Det är ju fanken att det skall va så gott med vin till maten!
Ciao!
Jo det är en bra morgon :)
Håller med om Evenstars mattips, ska testa det jag med framöver då jag kanske måste börja äta lite mindre fett och kolhydrater än vad jag gör för ögonblicket.
Visst är det skönt att komma i gång med träning :)