• ETSS

Träningsnördar - här samlas vi!

Tack, jag hoppas det löser sig.

Men så bra att få nära till jobbet, det är ju nästan så du får motion om du cyklar eller går dit Glad
    Det måste vara bra för familjen med kan jag tänka Glad
    Grattis igen, skönt när ordnar sig till det bättre {#emotions_dlg.flower}

• ETSS

Två dagars träningsfrihet och hamburgare med alla tillbehör strax till middag. I morgon blir det hårdkörning Glad

• ETSS
    MissKaos skrev 2011-08-24 17:00:30 följande:
    ETSS skrev 2011-08-24 16:54:38 följande:
    Två dagars träningsfrihet och hamburgare med alla tillbehör strax till middag. I morgon blir det hårdkörning Glad
    Härligt, du är säkerligen laddad till max imorgon!
    Oh ja, det slank ner en glass med så jag undrar om det inte blir två pass i morgon Glad
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-24 19:03:54 följande:
    Nu ska jag iaf iväg och träna!.... FÅr se, kanske blir att jag bara sitter på en matta och bara är!
    Hej hur har det gått, var du eller gjorde du eller blev det både och? Glad
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-24 20:07:40 följande:
    Var är min ork??? Efter en ovanlig dag, men noll rutiner (och absolut inga matrutiner) så sitter jag här och är helt trött i kropp och knopp. Har inte varit på gymmet sen i söndags ju *buhu*
    Mollly skrev 2011-08-24 20:15:33 följande:
    Jag har inte heller varit där sen i Söndags.Rynkar på näsan abstinens.
    Tänkte träna hemma idag, men har fått en jäkla huvudvärk. Så jag får hålla mig med träningen tills imon.
    Samma här minus huvudvärken, ska vi lova att ta nya tag i morgon?
  • ETSS
    Mollly skrev 2011-08-24 20:22:47 följande:
    Jag vill såååå gärna ner till gymmet imon, men gubben är inte hemma förens fredag, så kan inte åka och träna Gråter Men tror det får bli ett ordentligt pass hemma.
    Jamen det funkar ju det med Glad
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-24 20:15:37 följande:
    Sitter här och väntar på mannen. Han har ordnat barnvakt och vill åka till havet med mig . *mys*
    Härligt Glad
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-25 06:31:54 följande:
    Det där lät riktigt gott. Och nu har du lovat en hårdkörning, så det är upp till bevis... hehehe... ingen pressSkrattande
    Oh God, *ångrar redan*
    Framförallt mina krånglande ben men jag ska, måste, ska Glad
  • ETSS
    Aprilia1977 skrev 2011-08-25 06:28:21 följande:
    Åh vet du... jag gick ut och klippte gräsmattan, gick in och förberedde måltider för resten av veckan. Lyssnade på avslappningscd. Gräsmattan tog 2 timmar så jag var helt slut efter det. Jobbigt att dra en stor Klippo.

Jag tar med mig träningskläder varje dag i bilen, men när dagen har gått är jag supervarm (springer som en toka på jobbet) och vill bara hem och duscha.

Men i kväll blir det rygg, rumpa och magen. Skäms
  • ETSS

Halva beviset presterat Glad
    Jag har powerwalkat, det var riktigt skönt att sträcka ut mina kettlebellade ben efter två dagars motionsfrihet. Brukar jämt gå på asfalt och har faktiskt helkassa skor att gå i. I dag har dock större delen av promenaden avnjutits på mjukt, kuperat underlag, det var riktigt skönt Glad
    Nu är det bara kvällspasset kvar Glad

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!