Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Uff, vad tufft det var att träna idag då. Jag kände ett konstigt sug/illamående när jag tog i och det berodde nog på att jag ätit lite för dåligt/lite innan träningen. Åt ganska lite igår också. Jag måste skärpa mig med maten!

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Frukostflingan skrev 2011-09-21 08:18:06 följande:
    Hej! Nu har jag följt er tråd ett tag men en graviditet satte stopp för mitt tränande. Nu har jag tyvärr haft missfall igen. Jättetråkigt men sånt som händer. Jag ligger för tillfället på soffan några dagar för att vila upp kroppen. Men sen ska jag träna igen. MASSOR!!!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Tullemi

Är det någon som vet hur det är med frukt i samband med mat. Och nu menar jag tex när jag äter lunch på jobbet (varm mat) så brukar jag även äta en eller två frukter till. Minns att nån mat/kostkunnig en gång sa till mig att man skulle äta frukten först. Är det så och varför isf?

• Tullemi

Idag blev det ett besök på gymmet och det blev 30 min crosstrainer och några magövningar. Återigen så var det lite för mycket folk för min smak, men så blir det ju när man går dit vid 19-tiden Obestämd. Proteinshake i handen och snart en dusch. Bra kväll

• Tullemi

Idag blev det ingen träning för maken kom hem sent. Och dessvärre har en Häagen Dazs "Strawberries & Cream" hittat hem till mig *slurp*. Jag är ingen glassfantast, men en liten skål är gott

• Tullemi

Jag unnar mig just nu . Ett glas öl, en liiiten bytta ostbågar och 4 rutor choklad. Vilken combo va?

• Tullemi

MissKaos: jag får inte i mig 400 gram, då spyr jag eller nåt.... Men lite av det ena och lite av det andra så har jag stoppat i mig kalorier motsvarande 400 gr choklad kanske

• Tullemi

Helkropp styrka avklarat nu på söndagsmorgonen . Om en timma är det dags för ett 5-timmars pass på jobbet. Ha en bra söndag alla {#emotions_dlg.flower}

• Tullemi
    Imorgon är det dax för lite helkropp styrka igen Men just nu äter jag Lindt-choklad och tänker på Thailand. Vi funderar på att åka tillbaka, trots att vi bestämt oss för att inte åka denna vinter . Det är så svårt att låta bli, att inte ha en resa att se fram emot känns trist...så vem vet ?
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-09-27 08:34:03 följande:
    Thailand Thailand THAILAAAAND *länargtar* Vi åker 16januari, 3 veckor.. i Bangtaobay. Hotellet har SATS intruktörsledda pass och det ska vara en fin strand att springa på! Tänker att jag ska starta upp nästa säsongs löpträning därnere. Överväger och funderar påatt ta 1 månad helt löpfri innan. För att vila strukturer och kunna bygga lite muskelmassa + stretch osv. Typ köra pilates, yoga och styrketräning (tung). Sen hägrar GBG varvet.. Så då är det dax att börja med kvalitetsträning o mängdträning för det.'

GÅR det klara sig utan en thaisemester om man kan åka?
    När vi var i Thailand nu senast (dec-jan) så hade jag också tänkt att träna, men värmen slog knock out på mig när jag försökte Tungan ute. Kommer du iväg på en löprunda TIDIGT på morgonen så kanske du fixar det, men annars är det tungt alltså (38 grader i skuggan) *pust*

Vi ska räkna på resa, om vi har råd eller ej, för vi fixar och håller på så mycket med huset just nu. Plus att det inte var så längesedan vi var iväg och den resan gick på närmare 100.000:- Förvånad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!