Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

NU: 4 dagars ledighet och jag ska få till lite helgträning. Knät är nästan återställt och det känns bra att vara "normal" igen . Imorgon blir det väl lite fredagssnask men jag ska försöka vara återhållsam. Måste säga att jag har verkligen inte ätit mycket socker de senaste månaderna. Ju mer man avstår desto mindre blir suget (för mig iaf).
    Hör att ni är förkylda, många av er . Vi har klarat oss hittills, bara maken som snörvlar lite men ingen fara med honom. Så krya på er alla och hoppas alla är på G snart igen

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-09-16 21:38:10 följande:
    MÄTT så det gör ont i magen och ändå lite sugen ännu. HUr får man ihop det? Har ju knappt tränat denna veckan pga snor!
    Magen står nu rakt ut av mat. 250gr kött + potatisgrat + sallad + vin + fruktsallad m vanilvisp, glass och choklad. Några chips som låg på fel plats städade jag ner i magen samt några överblivna godisar.

KAn någon förklara hur jag kan vilja ha en macka nu?
    Shit vilken aptit
  • Tullemi
    Jennie med ie skrev 2011-09-17 11:13:21 följande:
    Mespass? Jojagtackarjag
    Jaa, jag mestränar mest hela tiden Fast allt är ju relativt så klart.
  • Tullemi

Jag har också problem med att släppa tankarna ibland. Jag är sällan här och nu, utan hela tiden ett eller två steg före i tanken. Dock har det blivit bättre med åldern och även min make ska ha sig ett TACK. Hans lättsamma sätt har smittat av sig en aning.

Det blev ingen träning idag. Vaknade vid 8 (fick lite sovmorgon) men det var bara till att ge sig iväg till Ica Maxi för storshopping. Maken och min far skulle snickra klart vår nya hustrapp så jag fick vara "barnvakt" hela dagen, bah.

Jag har tryckt i mig en liten Marabou (tog dock 2 dagar) och nån bulle också. Lite gott ska det vara ibland Träning imorgon? Ja, man kan ju hoppas Obestämd. Det blir sällan som jag vill och planerar.....

• Tullemi

Morgonpass på gymmet . Underbart lite folk en söndagsmorgon. Det blev helkropp styrka och jag testade knät med lite jogging. Jag vågade bara köra 10minuter, det stramade lite men gjorde inte ont. Gott !

• Tullemi

Nu drar jag till gymmet efter en heldag hemma med kidsen. Idag åt vi korv stroganoff (min variant) och bulgur istället för pasta/ris.

• Tullemi

Igår blev det "bara" 40 minuter på crosstrainern. Dels hade jag en tid att passa, men även för att det var myyycket folk (söndag kväll).
    Idag blir det ett morgonpass och då kör jag nog helkropp styrka. Ska därefter jobba till kl 20 Obestämd men imorgon är jag ledig igen. Hoppas innerligt på att komma in i en bra träningsrytm igen, dvs minst 3 ggr/vecka. Det som ev kommer hindra är om ungarna blir förkylda (och vi vuxna också då), vi har hittills klarat oss *peppar peppar*.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!