Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Idag ska maken ta inskolningen = LYX!!!! Nu har jag 4-5 timmar att disponera som jag vill och jag har plötsligt ingen aningom vad jag ska göra Tungan ute. Handla? Städa? Tvätta? Nej, jag ska göra nåt ego-aktigt idag.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    MissKaos skrev 2011-08-24 08:36:50 följande:
    MItt snabbaste tips: Koka pasta och ngn form av frysta grönsker i en kastrull. (man brukar få slå av timern tills vattnet kokar upp igen när man läggeri grönfodret) Slå av. Lägg på en tallrik vält över en bör makrill i tomatsås.
    Färdigt.

Efterätt: Keso med apelsin och kanel.
    Ni är många som gillar makrill på burk. Jag har sen barnsben alltid tyckt att det luktar kattmat (sorry).
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-24 12:19:31 följande:
    Helt rätt att göra något ego-aktigt Glad
    Själv måste jag städa, mindre kul..
    Vad blev det för skoj för dig?
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag satt med en lyxig räkmacka på kaféet när mobilen ringde: jag fick jobbet jag hade sökt . Jättekul, men jag fick snabbt köra till min gamla arbetsplats och säga upp mig, resan tog tid i lunchrusningtrafiken. Kom lagom hem till att möta maken och sonen på parkeringen. Dottern ska hämtas kl 14. Jaha, där var min lediga tid slut Tungan ute 

Ingen träning hanns med heller.
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-24 13:14:04 följande:
    Åh, men tur ändå i oturen Glad

Grattis till nytt jobb {#emotions_dlg.flower}
    Tack tack Solig
  • Tullemi
    ETSS skrev 2011-08-24 13:22:58 följande:
    Men grattis grattis till dig, det är i alla fall roligt då det går någon annans väg Glad Blir det ett roligt jobb du får?
    Vad trist när det kärvar . Hoppas du hittar en väg.

Jag jobbar inom handel så jag byter bara arbetsgivare, men framförallt så ligger nya jobbet bara 15 minuters gångväg från hemmet, istället för på andra sidan GBG. Ska nog köpa en cykel
  • Tullemi
    Videli skrev 2011-08-24 14:55:11 följande:
    Idag gick min träning skit om man får säga så... Hann inte fylla på min kropp igår för jag jobbade alldeles förmycket. Då blir mitt kostintag så himla dåligt.

Jag är otroligt känslig, undra om det har med åldern att göra? för jag upplevde inte så förr, då jag tränade jättemycket.

Äter ni alltid på bestämda tider, med 4 timmars mellanrum? 
    Inte bestämda tider kanske, men ändå ganska regelbundet under en och samma dag. Något matintag var 3:dje timma. Vet inte hur jag ska klara mig när jag börjar arbeta på måndag, då det kommer gå längre tid mellan målen.
  • Tullemi

Var är min ork??? Efter en ovanlig dag, men noll rutiner (och absolut inga matrutiner) så sitter jag här och är helt trött i kropp och knopp. Har inte varit på gymmet sen i söndags ju *buhu*

• Tullemi
    Mollly skrev 2011-08-24 20:15:33 följande:
    Jag har inte heller varit där sen i Söndags.Rynkar på näsan abstinens.
    Tänkte träna hemma idag, men har fått en jäkla huvudvärk. Så jag får hålla mig med träningen tills imon.
    Ja, det har faktiskt varit en huvudvärksdag idag. Stämmer.... Gymmet stänger om ca 1 timma men lite hemmaträning kanske jag skulle orka med Får tänka igenom några passande övningar.
  • Tullemi

Äh, blev ingen hemmaträning. Barnen var superbökiga att natta så min tid gick åt till att lägga mig med dem..morr. Nu är jag lite väl vaken och det är midnatt. Kan inte sova men knappast köra övningarna nu heller .

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!