Inlägg från: Tullemi |Visa alla inlägg
  • Tullemi

Träningsnördar - här samlas vi!

Favete: jag längtar till den dagen (om den kommer dvs ) då nån kallar mig muskel.....ja vad var det? Muskelknippe, muskelberg, muskelhög....? Anyway, jag tar vilket som

Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Gryndrömmen skrev 2011-08-28 11:29:27 följande:
    bra jobbat =)

jag har tyvärr min femte dag utan träning.. har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen =( behandling idag dock! Så hoppas det känns bättre imorgon =)
    Jag har uselt minne...varför har du ont?
  • Tullemi

Det är så knepigt när man tränat tidigt på morgonen för då vill jag köra ett pass på kvällen också. Det känns ju som om det var längesedan jag tränade bara för det gått 8 timmar

• Tullemi

Jaha, då bär det av till jobbet: första dagen på mitt nya ställe och jag är lite nervös . Jag jobbar till kl 19 och om jag orkar så cyklar jag direkt till gymmet efteråt. Det är dock väldigt tveksamt om det blir av eftersom jag vet att man kan vara ganska så mör i kropp och knopp när man inte arbetat på ett tag, plus att jag i mitt jobb är på benen hela dagarna (förutom lunchen då). Vi hör ikväll alla! Ha en bra dag .

• Tullemi

Nu är jag hemma efter en låång arbetsdag. Cyklade hem i ösregn och kände...nääe, jag ooorkar inte träna idag. Helt slut i knoppen efter alla intryck så här sitter jag nu i träningskläder men ingen ork....

• Tullemi

Så härligt att läsa om er träning (och er mat ).
    Jag har nu beslutat att inte träna alls denna arbetsvecka, utan först till helgen. Älskar att träna lugna helgmornar . Jag tror att det blir bäst så här annars är det risk att jag tar ut mig (med tanke på att det är första veckan på jobbet). Nu är jag trött! Godnatt alla söta

• Tullemi

PS: jobbigt när man inte kan/får surfa på jobbet. Hade ju nästan lite träningsnördstrådsabstinens (det ni ) idag. Undrade sååå vad ni skrivit, haha

• Tullemi

Men gud vad segt att inte "kunna" träna denna vecka då!!! Har ett skitschema vecka 1 bara för att komma in i jobbet, men nästa vecka ser det bra ut. Jag är verkligen inte van vid att komma hem så sent på kvällarna . Ett plus är att jag kommer att äta väldigt regelbundet och det finns inte utrymme/tid för skitmat/godis

• Tullemi

Well done MissKaos

Att gå på betonggolv i platta hårda arbetsskor är inget skoj . Har ont i fötter, halva (nedre) benen och i ryggslutet. Måste skaffa ett par bättre skor, ev med inlägg. Eller så kanske man vänjer sig.....?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!