Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Träningsnördar - här samlas vi!

The Ultimate Grizzy skrev 2013-12-24 09:23:04 följande:
    Tänker köra med för små byxor, som INTE ska knäppas upp på hela kvällen! 

Haha!!!
  • Scratchy
    Maria1982 skrev 2013-12-29 17:59:59 följande:
    I morgon går tanten/trebarnsmorsan på en behovsanalys och sen drar jag ingång en weightlosschallenge. 10 kg vill jag ha bort, och sen ska saker lyftas och pumpas  
    ... och mitt nyårslöfte är att gå upp tio kilo. Jag kanske kan ta dina?
  • Scratchy
    ander25k skrev 2013-12-29 20:50:19 följande:
    Lägga på dig 10 kg , Huga , du kommer få jobba , om det ska vara kvalitet på det hela , och inte bara värmande späck , jag räknade ut en gång i tiden att jag ökade ungefär 0,7 kg per år
    Jag har det som nyårslöfte mest för att gå mot strömmen. Jag ska gå upp tio kilo och börja röka. Jag har aldrig hållit något av det dock.

Just nu är jag väldigt låg i vikt på grund av olika saker som hänt. Så jag ganska många gamla kilon att gå upp.
  • Scratchy
    Tessou skrev 2013-12-30 10:12:54 följande:
    Vill detsamma som dig... Eller efter bebisen kommit ut iaf! Nu väger jag typ det jag borde göra.. Ska du BÖRJA röka, inte sluta...? :-/ Det var nåt nytt!

0,7 per år??? Åh, jisses... Ja, det är ju klart man vill gå upp det i muskler och inget annat... Då vet jag vad mitt nyårslöfte kommer bli de närmsta 20 åren då...

Jag har en massa kompisar som alltid lovar att de ska gå ner tio kilo och sluta röka. Så jag brukar lova tvärt om och misslyckas lika kapitalt som de gör. Ett år lyckades jag faktiskt gå upp tio kilo men röka har jag aldrig lyckats med.
  • Scratchy
    Mollly skrev 2014-01-02 12:11:17 följande:
    Hur hade ni lagt upp träningsschemat om man ska träna 4ggr/veckan och olika muskelgrupper varje gång?
    Jag hade bara kört två gånger i veckan om varje muskel bara ska vara med en gång, så att kroppen får vila mer. Och sen lägga in löpning om jag blir rastlös och vill träna fler pass.
  • Scratchy
    Fitness for life skrev 2014-01-02 13:09:40 följande:
    Jag är så rastlös och vill få bättre resultet NUUUU! Hur lång tid har det tagit för er andra träningsnördar att märka skillnad på kroppen muskelmässigt?
    Det beror på hur mycket du tränat innan, eller hur länge du varit på samma träningsprogram. Och vad målet är. På en del syns muskler väldigt tydligt väldigt snabbt.
  • Scratchy
    Mollly skrev 2014-01-02 12:51:34 följande:
    Tänkte typ såhär:
    Måndag: Kondition 20 min, bröst och mage 40 min
    Tisdag: Kondition 20 min, axlar och rygg 40 min
    Onsdag: Kondition 20 min, ben och rumpa 40 min
    Torsdag: Kondition 20 min, biceps och triceps 40 min
    Fredag- Söndag: Vila
    Vad har du för mål?
  • Scratchy
    Wilowa skrev 2014-01-05 21:42:34 följande:
    Tränar mina nerver med en lite väl spännande hockeyfinal!
    Spännande var det i alla fall...
  • Scratchy
    Maria1982 skrev 2014-01-05 21:55:34 följande:
    Perkkele...
    Perkele indeed. Nåväl, vi är i alla fall alltid snyggare. Det kan de inte ta ifrån oss...
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!