JZ79 skrev 2014-10-31 22:22:58 följande:
Nej inget vul. Gjorde ett vul för några veckor sen för att kolla allt var ok innan behandlingsstart. Nästa gång blir när det ska mätas slemhinna inför insättning. Antar de justerar Progynon dosen om den växt för mkt eller för lite?
Ja vi ska försöka åka båda 2, i alla fall första gången vi gör detta. Jag sa till chefen som det var att vi fått donator och att vi måste åka dit runt v 47 och att jag då blir borta 4-5 dagar beroendes på vilken veckodag allt sker på. Chefen vet om vår resa, men hon trodde ju som vi att det skulle ske i nästa år..men inga problem med att ta semester med kort varsel. MEN till kollegorna säger jag något annat. Möjligtvis drar jag en halv sanning om att vi måste till Åbo på nybesök då vi bytt klinik,..det stämmer ju nästan
De flesta vet om vår resa, men inte att det händer nu utan alla tror det är längre väntetid och att vi väntar på SU..
Jag kan inte få ihop matematiken. Då fick mens igår och började med progynon tabletterna och planerar behandling v 47. Jag ska gå mens om någon dag efter Primolut kur och aka först på vul när mensen hållit på ett par dagar o då troligen börja med progynon tabletter. Har planerad behandling v 49. Jag är nog lite knäpp som inte fattar varför det skiljer 2v för oss när vi verkar ligga så lika. Spelar procren sprutan in, jag tog den men inte du?
Jag är mest orolig att det blir för tidigt eftersom mannen är borta. Har meddelat dom flera ggr o pratat m dom i telefonen, dom har sagt v 49-50. Men eftersom vi ligger så lika blir man endå orolig att dom missförstått.