• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Och god mat. Vi flög och det funkade bra.

• Proxima

Tack Lillan och villsågärna! Det börjar sjunka in att det blir en paus i bebisverkstan för oss nu. Känns surt men också skönt att de upptäckte felet i tid så att säga. Jag har bestämt mig för att fokusera på mig ett tag. Ta tag i träningen igen, äta bättre, kanske även söka nytt jobb??? Arbetar som chef och känner inte riktigt att jag orkar det just nu... Funderar på att söka ett mindre kvalificerat administratörs jobb för att kunna prioritera rätt liksom.

• Proxima

Tack för ert stöd! Känns lite bättre nu och jag försöker fokusera på annat och tänka att vår tid kommer... Joseta: Håller tummarna för er!!!! Kram

• Proxima

Zwillinge: Å vad sorgligt för er :( Beklagar.
    Mirakel: Är det sant? Vilken fruktansvärd sits du har hamnat i! Jag hoppas innerligt att du kan börja känna lycka över det lilla livet inom dig (och det kanske du redan gör

• Proxima

Och att denna känsla kan växa sig starkare än besvikelsen över mannens svek. Stor kram

• Proxima

Anemon: Vad innebär en hysteroskopi?
    Joseta: Vad menas med treor? Jag fick ingen gradering på våra embryon??? Skulle jag ha frågat efter det?

• Proxima

Tack Minnah77! Vi kom aldrig så långt som till återförandet... Kanske därför vi inte heller fick det pappret?!

• Proxima