• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Och god mat. Vi flög och det funkade bra.

• Proxima

Tack Lillan och villsågärna! Det börjar sjunka in att det blir en paus i bebisverkstan för oss nu. Känns surt men också skönt att de upptäckte felet i tid så att säga. Jag har bestämt mig för att fokusera på mig ett tag. Ta tag i träningen igen, äta bättre, kanske även söka nytt jobb??? Arbetar som chef och känner inte riktigt att jag orkar det just nu... Funderar på att söka ett mindre kvalificerat administratörs jobb för att kunna prioritera rätt liksom.

• Proxima

Tack för ert stöd! Känns lite bättre nu och jag försöker fokusera på annat och tänka att vår tid kommer... Joseta: Håller tummarna för er!!!! Kram

• Proxima

Zwillinge: Å vad sorgligt för er :( Beklagar.
    Mirakel: Är det sant? Vilken fruktansvärd sits du har hamnat i! Jag hoppas innerligt att du kan börja känna lycka över det lilla livet inom dig (och det kanske du redan gör

• Proxima

Och att denna känsla kan växa sig starkare än besvikelsen över mannens svek. Stor kram

• Proxima

Anemon: Vad innebär en hysteroskopi?
    Joseta: Vad menas med treor? Jag fick ingen gradering på våra embryon??? Skulle jag ha frågat efter det?

• Proxima

Tack Minnah77! Vi kom aldrig så långt som till återförandet... Kanske därför vi inte heller fick det pappret?!

• Proxima

Nu har jag precis mailat till Fertinova och frågat efter graderingen på våra embryon i frysen. Hoppas att de svarar snart. Vad är skalan då? Nån som vet? Jag menar om 3 är bra förutsättningar är det högst då? Går skalan upp eller ner? Alltså är det bättre eller sämre med en 2:a t.ex? Skönt att ni fått tider för hysteroskopi väldigt snart! Att jag frågade vad det var är för att läkaren på Fertinova väckte frågan om att ev göra en sådan men min gynekolog i Sverige tyckte inte att det behövdes... Läkaren på Fertinova vill nog bara försäkra sig om att min livmoder tål en till graviditet men det har jag gjort andra undersökningar, på Sophiahemmet, som visade att det såg bra ut. Lycka till med era undersökningar Lillan och Anemon!

• Proxima

Joseta: Stort grattis!!! Tycker också att du skall låta dig smittas av sambon :)

• Proxima

Hej på er tjejer! Har inte varit så aktiv i tråden på ett tag men följer den fortfarande. Känner att jag försöker ta en dag i taget och siktar in mig på 10/4 då jag ska få veta om mina cellförändringar i livmodern har gått tillbaka av medicinen som jag äter nu. Det känns som det är lång tid kvar och jag orkar inte riktigt fundera på hur det går sen ännu... Vi har ju 16 embryon i frysen men vet inget mer om dem än. Jag har mailat Fertinova för att få veta graderingen på dem men de vill att vi ska ringa och få det över telefonen??? Visst har väl ni andra fått det på papper? Får ringa i veckan och höra med dem. Funderade på att söka ersättning men vad jag förstår så är jag nog för gammal? Jag är 40 och var det när vi ställde oss i kö med...

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011