Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Och gott nytt år 2014! Kramar
Och gott nytt år 2014! Kramar
Å Tilda vad sorgligt! Tänker på dig, stora kramar
Å vad tråkigt med negativa resultat :( Beklagar verkligen. Kramar till Tilda, Lillan
Och Anemon
Myra: Jag har precis samma situation med mensen som du... Jag är 40, Dåligt med ägg vid IVF, rek ÄD och nu jättemkt mensstrul :( Hade knappt mens efter IVF i augusti och sen i november-december blödde jag fyra veckor i sträck (under Progynon behandlingen inför ET) för att sen nästan förblöda strax före jul och opereras akut och sen få blod pga superlågt HB :( Tror absolut att det hänger ihop med både hormonbehandling och dåligt med ägg. Vet inte alls när jag kan förvänta mig nästa mens nu (blev ingen ET men nu ska vi testa FET). Jag har bokat VUL på fredag och får hoppas att allt ser bra ut igen.
Tack Lillan! Känner att jag snart får ägglossning så det känns som ett bra tecken iaf :) Någonting som fungerar som det ska igen! Var till Apoteket och köpte en massa vitaminer, goda magbakterier
Och Lactal. Passade dessutom på att beställa hem nya, lyxiga ansiktsprodukter från Dermalogica. Allt för att försöka komma i balans igen mitt i allt detta. Känner för att skämma bort mig själv :D
Jaha... VUL gjort och fått svar på prover tagna vid skrapningen. Jag har godartade cellförändringar i livmodern. Ska behandlas med gulkroppshormon i 6 månader. Ledsen och chockad just nu men mest glad att det inte var cancer som de tydligen misstänkte även om jag inte hade fattat det...
Myra: Helsingfors är en väldigt trevlig stad! Vi var där på bröllop tidigare i höstas. Om jag var du så skulle jag ta lite tid på plats om möjlighet finns :) Ett par hotellnätter, lite shopping