• Proxima

Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011

Hej!
    Jag fick min mens igår!!! Började med Progynon på en gång och ringde Fertinova imorse :) Måste boka UL 9 el 10/12 och sen siktar vi på insättning v 51. Såååå himla spännande! Ni som gjort det här förut har ni fått mkt biverkningar av Progynon? I så fall vilka?
    Ska lägga in mig på listtråden så snart jag sitter framför en dator (på mobilen för det mesta).

• Proxima

Tack för snabba svar kring medicinen tjejer! Ska vara uppmärksam på om jag får några biverkningar. Känner inget än iaf men det är bara tredje dagen. Lite öm i brösten bara men det är inte säkert att det är medicinen. Viktuppgång är jag gärna utan ;) har redan en del trivselkilon :D
    Vad spännande att vi ligger lika Anemon! Jag fick tid för UL den 9:de kl 08.30. Håller med om att det är lite dubbelt med känslorna... För min del så har jag ingen förhoppning eller tro på att det ska funka. Vågar liksom inte hoppas :(
    Tilda: Håller tummarna för att du också är igång snart!
    Ypke: Jag har haft en del yrsel på sista tiden men har nästan intrycket att den snarare försvann när jag började med medicinen... Jag hoppas att det fortsätter så :)

• Proxima

Lillan: Har inte fått nåt datum än utan det bestäms tydligen vid sista kollen av donatorn som ska vara v 50 vad jag förstod. Kul att vi också ligger lika :)

Nu är vi tre och får hålla alla våra tummar för att Tilda också hänger med på tåget!!!

• Proxima

Måste ställa en fråga till er som tagit Progynon förut. Hur är det med alkohol? Någon fara att kombinera? Jag tar 3x2mg/dag och ska på stor julfest ikväll. Tänkte väl inte dricka massor men kanske lite glögg och någon öl till maten. Har letat på bipacksedeln men inte hittat nåt...

• Proxima

Lillan: Det går bra med Progynon och jag har inte märkt några biverkningar att tala om. Jag äter bara multivitamin för kvinnor och ingen extra folsyra utöver det... Borde jag det?

Blev en fantastiskt rolig julfest i helgen och jag känner mig väldigt energipåfylld just nu :) Känns som det är viktigt inför det stora som komma skall om bara några veckor... Min älskade och jag fick en hel helg för kärlek, mys

• Proxima

Och umgänge med goda vänner. Inte ofta som det händer men desto underbarare när tillfälle ges. Känner mig lycklig i hela kroppen och nyförälskad igen

• Proxima

Lillan: Jag är också väldigt trött men trodde kanske det var pga hormonerna? Glömde säga att jag är väldigt öm i brösten med och svullen liksom. Krya på dig och weekend med tjejkompisarna låter skoj :)

• Proxima

Hej! Jag har ingen info om när det blir ÄP... Det är sagt v 51 och mitt UL är bokat på måndag. Jag har haft en riktig skitdag :( Massor att göra och stressigt på jobbet och började dessutom blöda mitt på dagen... Min mens har varit utdragen den här ggn med men idag kom en riklig blödning igen :( Får väl se hur det ser ut på UL på måndag men känner mig lite uppgiven just nu! Humöret pendlar verkligen upp

Svar på tråden Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011