Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Joseta, jag blir så ledsen för er skull! Finns ingen rättvisa i att ni ska behöva gå igenom detta igen. Skickar en stor varm kram till er!
Joseta, jag blir så ledsen för er skull! Finns ingen rättvisa i att ni ska behöva gå igenom detta igen. Skickar en stor varm kram till er!
NinaCamilla, stort grattis till er!
Lillan, håll ut! Vet att det är jobbigt att riva men våga tro! Symptom på än det ena, än det andra kan vara precis vad som helst. Jag hoppas och tror på att det är er tur nu.
Lillan, stort grattis till er! Så glad för er skull
NinaCamilla, en stor kram till er! Det är verkligen inte rättvist, att ni ska behöva gå igenom det här. Så jobbigt med ovissheten. Tänker på er
Stor kram till er NinaCamilla!
Någon som har erfarenhet av cystor? Fick ju avbryta inför FET förra månaden pga att jag utvecklade follikel/cysta. Nu på kontroll efter mens och, ja, den är kvar! Grrr
Gynekologen jag träffade pratade om att 80% går bort av sig själv på 3-4 månader och att inget finns att göra?!
Minnah, jag har fått avbryta FET pga follikel. Den upptäcktes dock "tidigt" i cykeln ca 10 dagar efter jag börjat knapra östrogen. 18 mm som då kunde störa. Jag ägglossade nog inte sedan utan månaden efteråt vid koll var det en cysta. Den försvann dock av dig själv samma cykel så jag hade tur där. Inför nästa försök kommer jag nedregleras för att undvika problem. Cystor kan tydligen störa hormonbalanserna så försök se det "positivt" ändå om det blir avbrutet. Du vill ju inte riskera en återföring med dåliga förutsättningar. Kram
Minnah, jag kommer göra frysåterföring. Tar det lite lugnt nu ett tagmen siktar på innan sommaren
Så är jag i gång igen med förberedelserna inför FET. Knaprar progynon igen.
Avbröt ju förra gången då jag utvecklade follikel/cysta och skulle egentligen tagit procren detta försök men hinner iså fall inte med ett försök innan sommarstängning så vi testar igen. Håll tummarna att det går bra nu, annars blir det försök i augusti med nedreglering.
Någon mer som gör mig sällskap med ett försök innan sommaren?
Minnah, jag har precis fått mens så jag skulle inte ta sprutan förrän dag 20....och då hinner jag inte. Nu blir återföring 22:a om allt går bra.
Spännande om epigenetik...om någon hittar dokumentären så är jag också intresserad.