Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Ska vara i vecka 8 (v7+6) enl uträkningsmetoden.
Visst är det spännande men också så nervöst......
Hur går det för dig, Myrslok69? Kram
Ska vara i vecka 8 (v7+6) enl uträkningsmetoden.
Visst är det spännande men också så nervöst......
Hur går det för dig, Myrslok69? Kram
Åh NinaCamilla, HOPPAS HOPPAS gör jag Med alla tummar jag har.
Nu ska det bara gå.
Ja Myrslok69 håller verkligen med dig om detta med anonym eller öppen donator. För mig känns öppen donator helt rätt, men jag har förståelse om man även inte vill ha det, Bra att ni är på G, kön går faktiskt framåt
Fru xx: SKa på VUL på tors, Kan inte förklara känslan mer än totalt galet. Skönt att du också är på G
Det händer en del i tråden och det är kul att följa er ALLA. Ingen glömd
Så nu hoppas vi att detta är blir det rätta årtalet.
Kram
Hej alla
Var på vul i torsdags och det är 2 stycken där inne.....
Försöker smälta detta och landa säkert någonstans.
Sen var inskrivning och första besöket hos bm samma dag.
Min sambo vart vit i ansiktet först och sedan kom det där flinet som bara killar kan......
Gynläkaren fick en tår i ögat och bjöd på kramkalas med sina anställda, han har ju varit med på heal denna resa från början.
Så nu tjejer är det er tur i år
Kram alla ni som finns.
Tack tjejer.
Har faktiskt inte fattat detta än, och det ter sig mer skrämmande än behagligt just nu.
Så detta får nog smälta, håller på och
läser 20 orsaker att det är bra att få tvillingar på Babycenter som mantra
För att fatta mera tror jag...........
Uppdaterar listan, (Bra förslag Myran )
ÄD I FINLAND
Funderar på ÄD:
Första ÄD-möte inplanerat:
Varit på 1:a ÄD-möte o väntar på donator: Myrslok69 ( kö sedan maj -11, Tammerfors)
Fru xx
Amy69 (köat sedan mars)
WannabeFler (köat sedan maj -11)
Fått donator o väntar på ÄD:
NinaCamilla (köat sedan dec 2010 och tackat nej till första donator i juni-11, en ny donator aug-11) , prel. vecka 41
Myran 1a ÄD, 1 ET apr -11(slutade med MA i vecka 12) 1 FET okt -11, väntar på 2 FET i jan/feb 2012 (4 ägg i frysen)
På gång:
Ruvare:
Gravid:
Lie1, stått i kö sedan dec-10, ET 6/6-11, testdag 23/6 minus, FET prel 9/8, inga ägg klarde upptining, Nytt försök Åbo ET 30/11-11 o 2 till frys, Testdag 15/12 -11 , VUL 12/1-12 Väntar tvillingar
Övrigt:
Hej tjejer och tack
JA nu hoppas vi på fler i tråden att ni får plus
Nu är så många på G, så fler borde vi bli
NinaCamilla: Jag kommer hålla tummarna SÅ HÅRT från idag faktiskt att de inte har ringt dig. Så att du får åka imorgon.
Snufflan75: Ang Bruttolöneavdrag så tar jobbet ställning till det där man är anställd. Vi räknade på detta och om man inte har pengarna så kan det vara bra om företaget säger Ja till detta. Alla gör dock inte detta.
Men sen ska man tänka på att man sänker sin årsinkomst, som då också berör pension, sjuklön etc.
Annars kan man spara och snåla ev låna av sina föräldrar om möjlighet ges.
Det är inte billigt, men värt det.
HA det så bra nu tjejer.
Snart er tur
Tittade på programmet NinaCamilla. Ska inte gnälla över 2 Med rutin gick det med flera också...
Jag håller tummar och tår och tror på GODA Drömmar
Kram
Åh NinaCamilla, det kan bli ett guldägg, vi fick ett klass 2 och ett klass 3 och se vart vi hamnade.
Detta kan bli så bra och så ska vi tro och hoppas
Nu håller jag tummarna för dig Allt ska bli bra.
Bra där NInaCamilla, Nu håller vi tummarna att detta fäster så hårt det går.
Vila och mys nu.
Kram
NinaCamilla: Kände inget heller efter insättning, så det kan vara bra
Fru xx: Hade också flytningar och det är på grund av progynonen. Och lättare mensvärk, supertrött, sen svullnade jag en hel del på benen /vristerna, så vid insättning så frågade jag om detta och svaret blev" Då hoppas vi det är positiva symptom innan" . Inför första insättningen så kände jag inget alls, så där är det olika.
Vädur 78: De klassar in äggens kvalitet i olika klasser, 1-5. Det är deras bedömning av hur ägget är och utveckar sig.Men allt kan ske.
Annars är allt bra, börjar landa. Super program i veckan här om tvillingar, trillingar, fyrlingar, om ni såg det?!
Sele på, verkar bra...
Ska till spec läkaren på måndag på första mötet.
Trevlig kväll, tjejer och kul att fler är på G.
Kram
Hej tjejer.
Programmet gick på TV5, Tvillingar, trillingar, fyrlingar hette programmet.
Härligt Fru xx och Myran att ni är på gång. Så spännande att fler är på gång.
Läkare kan verkligen vara så detaljerade va? Man tror snarare att de svävar på orden ibland.
Får hoppas att det ger med sig för dig, Myran.
NinaCamilla: Hur går det för dig? Mår du bra?
Allt bra här och ska till spec läkaren idag.
Ha det så bra. Kram