Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Tack JZ79!
Tack JZ79!
Har fått svar på hcg-prov, men vågar inte öppna det. Hade inte räknat med att få svar innan helgen då jag tog det imorse. Är inte alls beredd på beskedet att det kan vara över :S
Sambojäveln läste "ej gravid" och jag börjar stortjuta. Tittar själv på resultaten och inser att idioten läst referensintervallet "<5 ej gravid" istället för mitt värde som är 253 IE/L.
Det måste väl innebära att jag är gravid!?
Men är hcg för lågt, veckorna i referensintervallet räknas de från senaste mens (i mitt fall snart v4) eller från befruktning (v2)? Vågar inte lita på det här efter sambons underbara tolkning av värdena :S
Tack tjejer! Känner att den här knäppa starten gör att det inte sjunkit in än :) men jag antar att jag för tillfället kan unna mig att vara glad! Håller tummarna för er andra!
Så glad för er skull;) tror din sambo hann bli lika besviken som du när han läste.
Har du några grav symtomet du kan njuta av?
Blöder redan. Vet att det mkt väl kan vara en normal ofarlig blödning, men ändå. Varför måste det alltid vara såhär. Det slår aldrig fel; upp som en sol och ner som en pankaka. Är det för mycket begärt att någon gång få glädjas utan anledning till oro!?
Tack jag hoppas ni har rätt. Skulle inte vara så orolig om det inte vore för att det är precis så här min missfall brukar börja :S
Jag hatar också Litinus, sämst. Blödningen har avstannat och jag har känt av lite molvärk, hoppas att det är en bra molvärk. Tycker att jag har kvar känslan av störst och den konstiga smaken i munnen (kanske att det minskat något, men jag kan överanalysera) så jag försöker tänka att det ändå finns hopp....
Nu kom förra timmens Litinus ut, sprang in på toa då jag var övertygad om att det var ett blodbad på gång. Såg dock ut precis som du beskrev Sira, som att jag kissat på mig. Både trosor och strumpbyxor genomsura, kul bröllopsmiddag. Kletet är mörkfärgat av gammalt blod, förhoppningsvis rester efter imorse. Denna vånda, känns som det är en evighet kvar till måndag och nästa hcg prov.
Och jag blöder igen... Och den här gången gör det ont i magen också! Fan! Orolig :(