Leija skrev 2011-05-15 23:03:57 följande:
Han är inte blå jämt utan när han äter bara, Inte heller varje gång han äter, jag ska till sjukhuset imorgon och överläkaren ska kolla på honom igen.... Är väl 4-5 läkare som kollat på honom, men ändå händer inget. Sist sa läkaren bara att det inte var något allvarligt fel... Men hur kan det då bli såhär ? Och att det inte böir bättre utan att det är samma hela tiden! Han hade en äkta knut på navelsträngen, men det borde väl inte ha något samband.... Men man blir ju orolig och jag vill ju ha svar på vad det kan vara... Jag tycker att det är lite väl hög andningsfrekvens för att bara vara något som han 'har för sig' utan anledning....
Skönt att ni ska till sjukhuset i morgon. Och att syresättningen var bra var ju positivt.
Har han fått extra syrgas? Barnastma är ju jättevanligt, kanske "bara" är något sådant.
Hoppas läkarna hittar orsaken i morgon. Som sagt, det är säkert inget allvarligt, men jag förstår om du är orolig. Man vill ju veta. Min son hade blåsljud på hjärtat när han föddes (i v. 35). Jag var såklart jättenervös innan de gjort alla undersökningar för att se att det inte vara något allvarligt.
Lycka till i morgon, verätta hur det gått sen, håller tummarna för er!