Din nya granne är en pedofil, hur reagerar du?
Enda sätter o få stopp på någon som gör andra illa är att anmäla det för förr el senare hamnar de bakom lås och bom.
Och men det är DITT val, men det är inte så du har uttryckt dig tidigare öht. Då har du sagt att man ska anmäla annars är man medskyldig om fler utsätts, det står verkligen så i ditt inlägg och det får jag ju gå på.
Jag berättade tillslut för min familj vilket jag ångrar djupt idag... jag gjorde det av just den anledningen att jag kände mig "dum" som inte berättade, trots att jag visste att det inte skulle mottas särskilt bra. Det gjorde det inte heller och några hot och telefonterror-år senare kan jag konstatera att allt blev värre och gubben går fri. Säg därför aldrig åt någon som blivit utsatt att det är deras skyldighet att anmäla, det kan ofta bli värre för många men bättre för ingen.
Och nej polisen kommer inte hålla ögonen på denne person bara för att den får anmälningar, det funkar liksom inte så. Bevis eller så är man oskyldig, och det är ju så ett rättssamhälla bör vara trots allt.
OK så du anser alltså att jag som 11-åring borde ha gått och anmält gubbfan, eftersom det ska ske direkt. Och eftersom jag inte ens förstod vad som hade hänt så är jag alltså medpedofil.
Du är tamejfan inte klok i huvet! Det fanns inga bevis heller, så inget hade ju ens kunnat spärra in gubben. Din universallösning att anmäla så åker de allihop in i finkan bara för att man anklagar dem, är verkligen helt unik. Du är den mest kränkande person jag någonsin stött på i ett forum. Får hoppas att dina barn inte råkar ut för något liknande så de slipper bli anklagade av dig för medskyldighet.
Ser till att han flyttar så jävla långt där ifrån det bara går
Med våld, om jag behöver
Jag har en nära släkting som blev våldtagen som barn, hon är tonåring nu. Hon är skadad för livet och kommer aldrig kunna få barn. Vad det gjort med henne mentalt vet vi fortfarande inte omfattningen om.
Hade jag varit hennes förälder, om hennes pedofil flyttat granne med mig, hade jag dödat honom utan att blinka