Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-31 09:07:33 följande:
    50% av irans befolkning är under 30!!!!! Förstår du vad det betyder? Att det finns en hel del állAf (dagsdrivare) . Deras största nöje är att gå regimen på nerverna med olika medel och detta kommer vara ett utmärkt anledning för dom att skryta om sina "kunskaper".
    Det är många, det. Hoppas de lyckas förstöra det nya Internet hela tiden, typ ändrar innehåll, hackar in överallt, förstör och blablablabla så mycket att regimen tvingas stänga ner skiten
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-31 12:29:39 följande:
    Jag tror iofs att vid våldtäkt, oavsett gärningsman, går det nog långsammare att få av brudens byxor än vid frivillig sex.
    Men hey - vad vet jag om ditt sexliv.
  • Velour

Hey hey, girls girls (fan vad jag upprepar), tänk på att vi är PK, dvs vi är emot generaliseringar av folkgrupper och fientlighet och sånt Just reminding...

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-31 21:53:09 följande:
    Nej men vi är även "storstadsfjompar" och mångkulturvurmare så det är naturligt att vurma när invandrare gör nåt bra!
    Absolut
  • Velour

Hallå hallå! Hoppas det är bra med er. Vi fick hem vår kattunge idag Han är jättenyfiken och luktar sig omkring hela tiden. Samtidigt som han är nyfiken så är han lite smårädd eller försiktig men han flyr inte från oss. Han är en cool liten kille! Han ropar då och då efter sin mamma, stackaren Men förhoppningsvis kommer det inte att ta många dagar innan han glömt henne och sina syskon. 

Hur är det med er då? 

• Velour
    Jäjd skrev 2011-06-01 19:16:09 följande:
    Fan jag får krupp snart!

ALLA gillar katter?!

Alla, verkligen alla?
    Jag har tidigare haft en sorts hatkärlek för katter, mest hat. Men jag gillar i alla fall vår katt
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-06-01 19:48:12 följande:
    Ja jag känner likadant! Alltså... de skrämmer mig!
    Men du menar att man kan vända denna fobi till något gott?

Mijaoo Katt
    Velour skrev 2011-06-01 19:44:36 följande:
    De glömde skriva att man bör vara etnisk svensk också så inte vem som helst får för sig att de kan vara med!
    Äsch det är väl i det närmaste underförstått Flört
    Fobi? Ja, men det går ju att bearbeta sin fobi. Jag har aldrig varit rädd för katter, utan endast ogillat deras beteende. Men jag gillar vår katt som vi fick hem idag. Men det är inte alls säkert att du kommer att gilla katter bara för att du blivit kvitt din fobi. 

Jajajja, ja, det är underförstått, men det hade varit kul om det dilemmat dök upp. Jag har faktiskt mött författarna till Sune när jag gick i lågstadiet och de kom till vår skola och höll en liten föreläsning för min klass. De frågade oss tjejer vilka av oss som var killtjusare. Alla fnittrade blygd förutom vår lärarinna som räckte upp handen och modigt sa "jag"  
  • Velour

BlygT, blygT!!! Attans att jag måste stava fel jämt där man INTE ska stava fel!

• Velour

Och grammatiskt är allt åt helskotta också. Så ha överseende...

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...