• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:37:55 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:32:24 följande:
    jag sväljer helst, blir så kladdigt annars
    Bara jag som uppskattar smaken?

Godmorgon!
    Det är även en bra proteinkälla
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:41:12 följande:
    Fast då borde ju det vara samma sak .. syskon / föräldrar ? egentligen är det ju bara vad man tycker själv .. för vart är skillnaden ?

Ja men en massa what ifs såklart det är ett helt annat scenario eftersom man då inte har växt upp tillsammans som en familj och kanske inte ens vet om att man är syskon . Not much to do då .. kanske låta bli att skaffa barn ?

Jag kan förövrigt inte stå ivägen för någon alls ... är stor som en mygga
    Jo det är sant. Det känns ju som att något gått fel i hjärnan om syskon som växt upp tillsammans har en kärleksrelation.. även om de är vuxna. Men det är inte lika sjukt som en förälder med sitt barn. Man är ju liksom alltid lite underlägsen sin förälder oavsett hur gammal man är själv..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:48:24 följande:
    Ja alltså jag ser inga negativa aspekter alls.
    Det skulle vara om man får det i ögat då. Men that's it.
    Eller HÅRET!!! Fan vad jobbigt det är att få bort..
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:48:24 följande:
    Ja alltså jag ser inga negativa aspekter alls.
    Det skulle vara om man får det i ögat då. Men that's it.
    Ja ögat är inte speciellt trevlig alls ... jag trodde jag skulle bli blind för livet !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:48:55 följande:
    Jo det är sant. Det känns ju som att något gått fel i hjärnan om syskon som växt upp tillsammans har en kärleksrelation.. även om de är vuxna. Men det är inte lika sjukt som en förälder med sitt barn. Man är ju liksom alltid lite underlägsen sin förälder oavsett hur gammal man är själv..
    Ja då lämnar vi det där !

Tjiihoo nu är det FREDAG !
    I'm the me I choose to be ...
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-05-20 08:51:08 följande:
    Ja då lämnar vi det där !

Tjiihoo nu är det FREDAG !
    Japp! Jag hade fredag igår och nu har jag två lördagar och sen söndag!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...