• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I

På tal om annat så börjar få panik inför packandet. Ska vara ledig hela nästa vecka. Bläääääääää......

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 11:05:57 följande:
    Det var du som menade att homosexualitet är ok för att det alltid funnits. Syskonkärlek och kusinkärlek har funnits lika länge som homosexualitet och borde då enligt ditt argument vara lika rätt.
    Nej det är inte ok för att det alltid funnits . Läs igen .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 11:06:30 följande:
    Tänk lite så kommer du säkert på det.
    Nej för mig är homo och hetrosexualitet likvärdigt . Att man väljer en flicka eller pojke att älska spelar ingen roll .

Däremot tycker jag inte det är OK med om jag skulle ligga med min farmor osv .... det har inget med sexualiteten att göra utan agerandet på denna .
    "Keep it in the family " är inget jag praktiserar .

Finns miljoner av människor jag kan välja istället tack och lov !
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-20 11:11:11 följande:
    Jaha, det var det. Drömmer

Är det bara jag som upplever ett slags överfrustrerande antiklimax i denna tråd var och varannan dag?
    hhhaha nej inte bara du !
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...