• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-19 23:34:36 följande:
    Knappast. Men ni får ha det bra här. Tjingeling.

Flört
    Tack detsamma! Skrattande
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-19 23:34:38 följande:
    Awwww vad söt du är!!!
    Men ge en ledtråd då!?
    Har så förbannat svårt att formulera ledtrådar...hmm...nej, det får vara en liten hemlis helt för mig själv .-)
  • MrsAssault
    Velour skrev 2011-05-19 23:09:05 följande:
    Du och din kladdkaka! Måste du komma hit och skryta om den jämt? Du vet ju att jag älskar kladdkaka! Skrikandes

Jag har bara så förbannat svårt för bakning. Och vad jag har förstått så är kladdkaka rätt svår att baka så att det får precis rätt konsistens? 
    Jag gjorde den inte själv, jag har varit på kalas!
  • Velour
    MrsAssault skrev 2011-05-20 00:03:16 följande:
    Jag gjorde den inte själv, jag har varit på kalas!
    Kladdkaka som nån annan har gjort och som du fick helt gratis. Näääe, nu blir jag riktigt sur!

Nejdå. Jag köpte kladdkaka från Maxi en gång but NEVER MORE. Fy faaaan vad de hade saltat den jäveln. Och inte var den billig heller.

• Mandi74
    Velour skrev 2011-05-19 17:55:02 följande:
    Meh, borde du inte ha barnen hos dig åtminstone? Så ni kan "gå under" tillsammans?
    Ähh.. föredrar att gå under ensam.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 00:14:15 följande:
    Ähh.. föredrar att gå under ensam.
    Fast det är ju skönt på nåt sätt. Man vill ju inte SE när ens nära och kära går bort även om man själv håller på att dö samtidigt.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-20 00:18:43 följande:
    Fast det är ju skönt på nåt sätt. Man vill ju inte SE när ens nära och kära går bort även om man själv håller på att dö samtidigt.
    Precis.. fast skulle den dagen komma, så skulle jag nog trots allt vilja ha mina barn hos mig. Men tror inte det är på lördag jag tror mer på vetenskap och fakta än en gubbe med en bibel.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 00:34:33 följande:
    Precis.. fast skulle den dagen komma, så skulle jag nog trots allt vilja ha mina barn hos mig. Men tror inte det är på lördag jag tror mer på vetenskap och fakta än en gubbe med en bibel.
    Nu tänkte jag säga nåt här, men ångrade mig i sista sekund för jag kom på att jag nog inte vill trampa alltför mycket på folks tår...
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-20 00:44:32 följande:
    Nu tänkte jag säga nåt här, men ångrade mig i sista sekund för jag kom på att jag nog inte vill trampa alltför mycket på folks tår...
    Mina tår behöver du inte vara rädd om..

Jag kanske gick för långt och sa något dumt jag oxå, slår mig själv på fingrarna i så fall.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 01:47:19 följande:
    Mina tår behöver du inte vara rädd om..

Jag kanske gick för långt och sa något dumt jag oxå, slår mig själv på fingrarna i så fall.
    Neeeej, det var inte dina tår jag riskerade att trampa på Utan jag kom att tänka på att det finns ju massa andra som läser här än bara vi som skriver. Så f**ck it liksom.

Och så får du lite smisk från mig så du skärper dig till nästa gång! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...